I najiskusniji vozači ovde često greše: Zašto menjač pre preticanja treba ubaciti u nižu "brzinu"?
Još u auto-školi se uči da treba promeniti "brzinu" pre nego što se krene u preticanja, jer niži stepen prenosa donosi veći broj obrtaja motora, više snage i veći obrtni moment...
Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:
- Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
- Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
- Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
- Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
- Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
- Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
- NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
<% message.text %>
Ni-kola
Sve je ovo super ako vozite "zastavu". Glupost za nove automobile.
Nebojsa Kostic
dobar dan , tacno za regionalne puteve,mislim da su jugo i zastava prevazidjeni pa i nacin voznje , ok za reli voznju , cela istina, autoput sa vise traka je druga prica
Aleksandar
Motor automobola komanduje menjacu u kom stepenu ce biti prilikom preticanja vozac slusa motor i prema njemu se ponasa ili gleda u brzinometar.