Ne skidate nogu s kvačila na semaforu? Možete računati na skupe popravke!
Ako broj obrtaja raste dok vozite, a sa njima ne raste i brzina vozila, znaćete da vam kvačilo proklizava...
Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:
- Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
- Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
- Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
- Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
- Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
- Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
- NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
<% message.text %>
Vladeta
Držati kvačilo na semaforu ne pravi nikakvu štetu. Više se zamara noga. Troši se jedino druk lager koji se svo vreme okreće, a zato je i napravljen. Mnogo veća šteta može da se napravi ako se kvačilo drži u vožnji. Tad može da se rasterećuje pritisak potisne ploče na lamelu, lamela pomalo proklizava i više se troši.
Perjanik
Svaka auto škola uči vozače da na semaforu vozilo bude u 1.brzini, a noga na kvačilu.
Qwerty
Pa gde ima brzi semafor, dosta novopečeni vozača drži kvačilo dok čeka semafor, dok ulazi u neki manje prometni kružni pa čak i kada sreće u neku ulicu, imam novog vozača pored sebe pa znam. I to su imali starije instruktor koji im govori da drže kvačilo.