Sve što bi trebalo da znate o gumama koje ne mogu da se probuše

Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:

  • Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
  • Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
  • Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
  • Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
  • Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
  • Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
  • NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
Ime je obavezno
E-mail adresa je obavezna
E-mail adresa nije ispravna
*otkucano <%commentCount%> od ukupno <% maxCommentCount %> karaktera
Komentar je obavezan

<% message.text %>

Komentari

  • dago 1

    16. avgust 2020 | 12:22

    Volio bi da testiram ove sto kazu da su te gume tvrde i neudobne , da provozu a da neznaju pa da kazu koja je guma

  • Predrag

    16. avgust 2020 | 08:22

    Dobra za razbijanje:trapa,kamena u bubregu i svega na autu sto moze da se rastrese.Idealna za korisnike koji imaju visak para za bacanje. Naslusao sam se jadikovki bivsih korisnika tog promasenog proizvoda dok sam im menjao to "cudo" za normalne gume.Zamena se radi na specijalnim masinama sa pneumatskom presom...i sve ima jaku cenu. Jeftinije,udobnije,zdravije po auto je kupiti najkvalitetniju (u svetu) normalnu gumu,nego ovo cudoviste.

  • Miško

    16. avgust 2020 | 01:30

    Bočne stranice su tvrde kao kamen... Pametnom dovoljno... Svaku slamku osetiš na volanu, a što rasturaju trap, to obaška... Ko ima dobre, kvalitetne gume, ukoliko baš ne naleti na ekser, retko kad ima gumi defekt. Sa mišlenkama sam prešao više od 30.000 km bez problema za 7 godina. Sa 2.2 vremenom padnu na 2.0, ili 1.9 atm. pa ih dopumpam periodično. Imam i drugi službeni auto, pa sam svoj malo vozio...gume su kao nove!

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA