Kako god bilo, malo bolji auto na 300 000 km trazi puno ulaganja. Bmw, Mercedes , Audi. Skupa popravka. Kvacilo, DPF, Turbo , Lanac(remen). To ce da crkne izmedju 300 i 350 hiljada, ako je vec izdrzalo do trista. A to dok se popravi prelazi cijenu auta. Da me govorimo o "sitnicama" koje isto nisu jeftine. Baterija,xenon lampe, termostati,pucaju kablovi u karoseriji. Pa kazu vozis do pesto hiljada.
Po meni nov auto se isplati uzeti samo ako godisnje prelazis 30 000km i vise. Ili ako bas hoces nov a ne vozis mnogo, onda nesto jeftinije tipa Dacija i sl.
nesto i ne volim Japance, ali oni naprave najvise km.Retko koji da ne predje 400 000 a u americi domaca auta srednje klase se bacaju na 120 000.Nisi lud da kupis kia. A bmw sad prave u Mexico.Zato il toyota il honda
Da se nadovezem na raniju poruku, pogledajte samo cene automobila u nemackoj i u srbiji, cene su iste, pa kako je to moguce, neko ga je doterao imao troskove za crvene table, papire, gorivo...
Zarada a iste cene 🤔🤔🤔
Kod nas su svi auti 179000km 😁😁
Ja uvek kupim auto od 200000 ali pravih, i sam odem u nemacku po njega, tamo ljufi voze auto 4 godine i prave 50000 godisnje, toplo preporucujem svima auto od 200000
Ja prodadoh moj auto sa predjenih 3001000 km ,ne trosi ulje ,radi bolje od mnogih novih automobila ,vozen najvise na autoputu i prodadoh ga za dva dana.
Vracene kilometraze i laganje samog sebe. Pa svaki polovnjak, preko 10 godina sto ima, uvezen ima sigurno preko 250 000km minimalno. To sto je kod nas svaki bilo da je 18 godina star auto ili 8, imaju po 150 000, klasicna laz.
Ulje i ne treba da sagoreva. Ulje ne treba ni da troši. Plavi dim baš znači da ulje ulazi u komore sagorevanja i sagoreva što ukazuje stvarno na kvar dihtunga na glavi ili čak pukotine glave ili bloka motora. A da li se isplati? Sve zavisi od cene.
Kupio sam pre tri god Tojotu motor mali 1000cm³. Prešao sam već sto hiljada i malo više, ne štedim ga ni naj manje, koliko mož e 4 - 5 hiljada obrtaja. Ne troši gram ulja na 15000km( od zamene do zamene ) . I to čista sintetika. 100 %. Kad bih lago lagao bih sebe..
Ja sam kupio pežo 206 1.1 2000.g sa 196000. Sada na satu ima 304000. Ulje i filtere menjam u servisu na 10.000 pređenih kilometara i sve što se tiče ostalog održavanja. Auto ne troši ulje, ne kvari se i nemam nikakvih problema.
Naravno da ima.Svako ko je kupio polovan auto iz inostranstva kupio je auto sa vise od 200 hiljada.Licno sam uzeo Audia 4 godine starog sa 191 hiljadom,nov.Miris,ukus,zvuk,boja,ubrzanje....apsolutno bez greske.Vozim ga 3 godine i presao sam mnogo manje nego oni preko,svega jos 60 hiljada a i dalje je sve isto.Inace proverio sa kilometrazu u Porseo i slagala se u kilometar.Nikada ne bi kupio nov auto i ako bi dosta njih bilo jeftinije od ovog mog ali ne hvala....
dago 1
Kako god bilo, malo bolji auto na 300 000 km trazi puno ulaganja. Bmw, Mercedes , Audi. Skupa popravka. Kvacilo, DPF, Turbo , Lanac(remen). To ce da crkne izmedju 300 i 350 hiljada, ako je vec izdrzalo do trista. A to dok se popravi prelazi cijenu auta. Da me govorimo o "sitnicama" koje isto nisu jeftine. Baterija,xenon lampe, termostati,pucaju kablovi u karoseriji. Pa kazu vozis do pesto hiljada.
Podelite komentar
Mercedes
Iz iskustva,Toyota ili Honda. Redovno mjenhajte ulje i filter i vozitteeee...
Podelite komentar
Stanko
@Mercedes
Puno sam se vozo taxijem po Turskoj,niti jedan nije ispod 500 000 km. Passat 2.0 Tdi,2007 ,900 000 km.
Podelite komentar
Sibin
Neznam gde nalazite ove strucnjake koji blago receno nemaju pojma!!!????
Podelite komentar
Auto
Ako se odrzava sve po PS svaki auto ide do pola miliona km,prosta stvar od uvek bila.
Podelite komentar
dago 1
@Auto
Bravo majstore, logicno je. Samo nisi naveo koliko para za odrzavanje.
Podelite komentar
🧚♀️🧚♀️🧚♀️🧚♀️🧚♀️
Moj Audi a6 1.8t ima 350.000. Motor perfektan. Ponekad promenim rame ili lezaj neki. Svakodnevno se vozi u svim uslovima, sve je ispravno.
Podelite komentar
Pp
Golf, Pasat, Mercedes, Tojote opusteno prelaze najmanje 500 hiljada kilometara.
Podelite komentar
Stanko
U kakvoj drzavi zivimo jos malo pa ce mo i zapregu voziti.
Podelite komentar
Bole
Sve zavisi koliko ko ima dubok dzep, sto se tice auta, disel motor se moze kupit jer mogu mnogo vise km proc od benzinca.
Podelite komentar
Dejan
Kupio sam takav automobil za 2800 evra i zadovoljni smo. Sta ce mi auto od 10000 E?
Podelite komentar
ime
Ne treba kupovati ni auto koji je prešao previše kilometara a ni nov iz salona. Neki balans je najbolji.
Podelite komentar
Danijel
Ima li smisla raditi cijelih mjesec dana za platu od 200€?
Podelite komentar
ime
@Danijel
Nauči neke nove veštine, naročito kompjuterske, čuvaj pare, ulaži u sebe i eto za čas posla će ti plata biti makar 1% veća.
Podelite komentar
Bole
@Danijel
Naravno da NE al se mora na Balkanu jer su nase gazde postale toliko gladne da im je zao itu malu platu da daju.
Podelite komentar
Nenad
Po meni nov auto se isplati uzeti samo ako godisnje prelazis 30 000km i vise. Ili ako bas hoces nov a ne vozis mnogo, onda nesto jeftinije tipa Dacija i sl.
Podelite komentar
Bakaja
nesto i ne volim Japance, ali oni naprave najvise km.Retko koji da ne predje 400 000 a u americi domaca auta srednje klase se bacaju na 120 000.Nisi lud da kupis kia. A bmw sad prave u Mexico.Zato il toyota il honda
Podelite komentar
Kiza
@Bakaja
Kia je prosle gidine bila najprodavaniji auto u Americi
Podelite komentar
Pedja
@Bakaja
Moja kia sorento 2.2 253000km ima i idalje radi kao sat a nije bmw ili sl
Podelite komentar
Ccc
Koje su to gluposti golf pasat bmw itd lako mogu da predu 500000km...bez nekih vecih kvarova...kupite novi auto i platite punu cenu
Podelite komentar
Vojo
Da se nadovezem na raniju poruku, pogledajte samo cene automobila u nemackoj i u srbiji, cene su iste, pa kako je to moguce, neko ga je doterao imao troskove za crvene table, papire, gorivo... Zarada a iste cene 🤔🤔🤔 Kod nas su svi auti 179000km 😁😁
Podelite komentar
Vojo
Ja uvek kupim auto od 200000 ali pravih, i sam odem u nemacku po njega, tamo ljufi voze auto 4 godine i prave 50000 godisnje, toplo preporucujem svima auto od 200000
Podelite komentar
Djoka
@Vojo
I ja kupim auto u Nemačkoj sa pravih 200.000 km pa ga sam napravim na 100.000.
Podelite komentar
Bgd
@Vojo
Zbog takvih kao što si ti nikad ne bih kupio automobil od nepoznatog kupca.
Podelite komentar
nervni slalom
@Vojo
@Bgd Zbog takvih kao što si ti nikad ne bih kupio automobil od nepoznatog kupca. Ja kupujem isklučivo od prodavca.
Podelite komentar
bane
Ja prodadoh moj auto sa predjenih 3001000 km ,ne trosi ulje ,radi bolje od mnogih novih automobila ,vozen najvise na autoputu i prodadoh ga za dva dana.
Podelite komentar
D
Koje boje treba da bude dim,a da nije ni plavi, ni beli ,ni crni?
Podelite komentar
V8
@D
Lepo ti kažu, bezbojni...
Podelite komentar
Majkl Džondar
@D
Kod malo starijih dizel modela, dim mora da bude crn. Ako je bilo šta svetlo ili providno, ne valja.
Podelite komentar
Strale
Vracene kilometraze i laganje samog sebe. Pa svaki polovnjak, preko 10 godina sto ima, uvezen ima sigurno preko 250 000km minimalno. To sto je kod nas svaki bilo da je 18 godina star auto ili 8, imaju po 150 000, klasicna laz.
Podelite komentar
Dejan
@Strale
Kod nas i oni stari 5 godina imaju 150k
Podelite komentar
Boban
Ulje i ne treba da sagoreva. Ulje ne treba ni da troši. Plavi dim baš znači da ulje ulazi u komore sagorevanja i sagoreva što ukazuje stvarno na kvar dihtunga na glavi ili čak pukotine glave ili bloka motora. A da li se isplati? Sve zavisi od cene.
Podelite komentar
V8
@Boban
I samo da znaš nov auto troši ulje ,znači svi novi automobili troše ulje, lično sam se uverio..
Podelite komentar
Ivan
@Boban
Kupio sam pre tri god Tojotu motor mali 1000cm³. Prešao sam već sto hiljada i malo više, ne štedim ga ni naj manje, koliko mož e 4 - 5 hiljada obrtaja. Ne troši gram ulja na 15000km( od zamene do zamene ) . I to čista sintetika. 100 %. Kad bih lago lagao bih sebe..
Podelite komentar
Giks
Ja sam kupio pežo 206 1.1 2000.g sa 196000. Sada na satu ima 304000. Ulje i filtere menjam u servisu na 10.000 pređenih kilometara i sve što se tiče ostalog održavanja. Auto ne troši ulje, ne kvari se i nemam nikakvih problema.
Podelite komentar
Bhm
Naravno da ima.Svako ko je kupio polovan auto iz inostranstva kupio je auto sa vise od 200 hiljada.Licno sam uzeo Audia 4 godine starog sa 191 hiljadom,nov.Miris,ukus,zvuk,boja,ubrzanje....apsolutno bez greske.Vozim ga 3 godine i presao sam mnogo manje nego oni preko,svega jos 60 hiljada a i dalje je sve isto.Inace proverio sa kilometrazu u Porseo i slagala se u kilometar.Nikada ne bi kupio nov auto i ako bi dosta njih bilo jeftinije od ovog mog ali ne hvala....
Podelite komentar
Djoka
@Bhm
Ukus? Da ga nisi lizao kad si ga kupovao?
Podelite komentar
Gidra
@Bhm
Kako drugačije kada ga je kupio na lizing?!
Podelite komentar