Kada je ulje u motoru previše staro i kakve veze "mulj" i vlaga imaju sa tim
≫
Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:
- Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
- Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
- Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
- Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
- Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
- Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
- NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
<% message.text %>
Petar
Moj auto troši 5 L ulja na 10.000 km...I zadovoljan sam potrošnjom. . Motor je ne otvaran. Radi solidno...U pitanju je Audi
Preduzimač
Ja vozim na dijamantovo ulje.Ne troši ništa od zamene do zamene na 15 hiljada km.Kad ga izvadim koristim ga još za fritezu mesec dva.Posle toga ga prebacuje u peć i grejem se na njega.Sve u svemu čist ekološki ciklus ništa se ne baca.
Elektro-vozač
Jedna od glavobolja i troškova kojih nema sa čisto električnim kolima - nema motornog ulja. Ovo, naravno, ne važi sa hibride.