Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:
- Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
- Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
- Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
- Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
- Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
- Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
- NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
<% message.text %>
Elektro-vozač
U fosilnih tehnologiji gomila stvari nije promenjena. Kočnice, pumpe, svećice, prenos, alternatori, starter itd - sve to može jednako da se promeni kao i ranije. Napredovao je sistem za smanjenje zagađenja i povećanje efikasnosti. Ovo nije stvar izbora - niko nema pravo da izbacuje svoj otrovni otpad u vetar kako mu padne na pamet. Starija kola su po ovom pitanju srednje žalosna i zbog toga ih ne vredi porediti - samo "babe" i trebaju da voze... Ustvari čak ni one nebi trebalo. Konačno, većina kvarljive pogonske robe nalazi se u fosilnim motorima. Elektromotori su daleko pouzdaniji i maju daleko manje delova, pogotovo pokretnih (koji se mehanički habaju). Pređite na njih i izgubite tu brigu.
Tadmat
Ako mi danas neki savremeniji auto stane na putu, zbog ovog ulubljenja nece sigurno.
Erak
Realno, lim će se nakon ovoga brzo vratiti u prethodno stanje. Zanimljivo ovako za YouTube i ništa više.