Najbezbedniji su električni sa prtljažnicima i napred i pozadi i baterijom u podu. Prtljažnici, za razliku od blokova motora, ublažavaju udarac i ne prenose ga na kabinu a baterija doprinosi čvrstini kabine. Nema goriva koje isparava, curi i može da eksplodira, kao ni ulja. Imaju dodatni (električni, regenerativni) sistem kočenja pa možete da usporite i da klasične kočnice otkažu. Kontrola proklizavanja je daleko preciznija jer elektromotori reaguju daleko brže. Ubrzanje je glatko i kontrolisano bez neželjenog skakanja i usporavanja/trzanja tokom promena stepena prenosa (jer isto nije potrebno - jedan nepromenljiv, stalni stepen prenosa). Daleko bolje i bezbednije reagovanje na prisilno zaustavljanje motora ili naglo opterećenje - zato i dizel lokomotive, ustvari prvo prave struju pa onda koriste elektromotore. Neko bi možda pomenuo visok napon (400-800V) ali je u pitanju jednosmerna struja - najgore što može da uradi je da vas opeče zagrevanjem nekog metala. Baterije mogu da se zapale ali ne eksplozivno - više tinjaju kao vrlo slab vatromet i lako se može izbaviti iz toga.
Najbezbedniji auto je onaj koji je prosao najvise 60 hiljade kilom.koji njegov vlasnik je ugradio sve 4 nove gume,i kojeg vlasnik po gradu ne vozi vise od 55 km na cas,vlasnik nije drogiran,nije pijan,nije pod raznim sedativima,nema uzase pistolj,pusku,mozda kalasnjikov,ili ne poseduje molotovljev koktel
testovi se rade pri brzini od 64 km/h znaci ako se nadjete u saobracajnoj nesreci koja se desila pri vecij brzini samo mozete da molite Boga za pomoc.automobili se neproizvode da bi se sudarali vec da bi te prevezli od tacke a to tacke b.a to sto neki ljudi nepostuju saobracajne zakone to je vec druga prica.
Sasa91
Volvo - za cijeli život!
Podelite komentar
534
Ja kupujem sebi Lazara a ženi Miloša. E da vidim ko ima prednost u Slaviji.
Podelite komentar
Stockholm
Kupite Volvo i sanse da ostanete CITAVI su mnogo vece nego u drugim automobilima !
Podelite komentar
Elektro-vozač
@Stockholm
Bilo nekad.
Podelite komentar
Elektro-vozač
Najbezbedniji su električni sa prtljažnicima i napred i pozadi i baterijom u podu. Prtljažnici, za razliku od blokova motora, ublažavaju udarac i ne prenose ga na kabinu a baterija doprinosi čvrstini kabine. Nema goriva koje isparava, curi i može da eksplodira, kao ni ulja. Imaju dodatni (električni, regenerativni) sistem kočenja pa možete da usporite i da klasične kočnice otkažu. Kontrola proklizavanja je daleko preciznija jer elektromotori reaguju daleko brže. Ubrzanje je glatko i kontrolisano bez neželjenog skakanja i usporavanja/trzanja tokom promena stepena prenosa (jer isto nije potrebno - jedan nepromenljiv, stalni stepen prenosa). Daleko bolje i bezbednije reagovanje na prisilno zaustavljanje motora ili naglo opterećenje - zato i dizel lokomotive, ustvari prvo prave struju pa onda koriste elektromotore. Neko bi možda pomenuo visok napon (400-800V) ali je u pitanju jednosmerna struja - najgore što može da uradi je da vas opeče zagrevanjem nekog metala. Baterije mogu da se zapale ali ne eksplozivno - više tinjaju kao vrlo slab vatromet i lako se može izbaviti iz toga.
Podelite komentar
ime
@Elektro-vozač
Istina... Tesla Model 3 je možda najsigurniji u poslednjih nekoliko godina.
Podelite komentar
medjuzvezdan
Najbezbedniji auto je onaj koji je prosao najvise 60 hiljade kilom.koji njegov vlasnik je ugradio sve 4 nove gume,i kojeg vlasnik po gradu ne vozi vise od 55 km na cas,vlasnik nije drogiran,nije pijan,nije pod raznim sedativima,nema uzase pistolj,pusku,mozda kalasnjikov,ili ne poseduje molotovljev koktel
Podelite komentar
6+4+3=2
testovi se rade pri brzini od 64 km/h znaci ako se nadjete u saobracajnoj nesreci koja se desila pri vecij brzini samo mozete da molite Boga za pomoc.automobili se neproizvode da bi se sudarali vec da bi te prevezli od tacke a to tacke b.a to sto neki ljudi nepostuju saobracajne zakone to je vec druga prica.
Podelite komentar