≫
Ne možete da PUS-ujete polovnjak iz uvoza? U ovim situacijama ukucavanje broja motora nije moguće
≫
Ako saznate na tehničkom pregledu da je broj motora vašeg već registrovanog automobila korodirao i da morate da ukucate novi, ovaj tekst se ne odnosi na vas
Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:
- Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
- Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
- Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
- Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
- Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
- Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
- NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
<% message.text %>
Elektro-vozač
Svet ubrzano prelazi na električne automobile kojima motori uglavnom nisu na mestima gde im je moguće lako pristupiti iako mogu imati serijske brojeve. Takođe, jedno vozilo može imati više od jednog motora. Naprimer "D" modeli Tesle imaju prednji i zadnji, novi Roadster treba da ima tri (dva zadnja + jedan prednji) a ima i modela sa motorima u svakom točku (ili za svaki točak).