Cak iako napunite rezervoar do kraja nikada to nece da bude pun kapacitet koliko je fabrika stavila u specifikaciju automobila. A drugo, oni koji voze na rezervu nikada nisu napunili rezervoar.
Potrošnja veoma zavisi od temperamenta vozača i načina vožnje. U svakom uputstvu proizvođača vozila stoji zapremina rezervoara i količina rezerve. Ukoliko ne posedujete originalno uputstvo proizvođača možete ga naći i na internetu najčešće u PDF formatu. Jako je korisno prelistati uputstvo i upoznati se sa svojim vozilom i njegovim potrebama a ne slušati raznorazne stručnjake.
slika meraca benzina vam je mnogo stara.slika benzinske pumpe mora da oma strelicu ili trougao koji pokazuje sa koje se strane na vasem automobilu nalazi otvor za rezervoar za sipanje goriva
Gorivo? Imam ga samo ako moram nekom drugom da ga nosim. Zbog toga nemam ni brigu oko taloga. S obzirom da je punjenje baterija daleko jednostavnije i ne zahteva trošenje vremena na odlaske/skretanje do pumpi, do "rezerve" sam stizao samo kada sam to baš hteo da bih merio realni kapacitet baterije i domet kola. Sa najobičnijom srpskom utičnicom (220V, 16A) koju svi imaju moguće je dopuniti 100-170 km samo tokom normalnog spavanja *ILI* radnog vremena (8 sati, zavisno od stila vožnje i modela kola). Prosečne dnevne potrebe su oko 50 km (to bi dopunili za 20-30 minuta). Uz trofaznu utičnicu (kao što smo imali za termoakumulacione peći i slično, npr), može 3-6 puta više/brže (potpuno punjenje od totalno praznog to 100% punog, 340-530 km, dopuna 50 km za 6-10 minuta). Nisu neophodni specijalni punjaći a utičnica ima više samo u Srbiji nego benzinskih pumpi u celoj Evropi, samo ih se treba "setiti"...
Razmisli koja bi bila poenta toga. Nema je. Kod nas je naftaški kartel dovoljno uspešan a svest o električnim automobilima dovoljno mala i pogrešna pa je teško doći do podataka ili ukazati na njih. Komentari koji ukazuju na razlike možda nekome i izgledaju kao što ih ti predstavljaš ali nekoga će podstaći da ukjluče mozak i razmisle.
Pumpa u rezervoaru mora stalno da bude pojrivena gorivom koje nju hladi. Ako vam se pregreje i crkne ili pošalje komjuteru signal o pregrejanosti...nek vam je šlep služba blizu.
Moj auto nema rezervu. Čim padne na četvrtinu ide na pumpu. U rezervoaru mora biti goriva više od rezerve da ne bih sad objašnjavao sve razloge zašto. Pitajte svog majstora. A ovi noviji automobili pogotovu ne smeju da se voze na rezervi. Pumpa u rezervoaru se greje ako nije stalno potopljena.
Ovo nije tacno!!!!
Cak iako napunite rezervoar do kraja nikada to nece da bude pun kapacitet koliko je fabrika stavila u specifikaciju automobila. A drugo, oni koji voze na rezervu nikada nisu napunili rezervoar.
Podelite komentar
Automehaničar
Potrošnja veoma zavisi od temperamenta vozača i načina vožnje. U svakom uputstvu proizvođača vozila stoji zapremina rezervoara i količina rezerve. Ukoliko ne posedujete originalno uputstvo proizvođača možete ga naći i na internetu najčešće u PDF formatu. Jako je korisno prelistati uputstvo i upoznati se sa svojim vozilom i njegovim potrebama a ne slušati raznorazne stručnjake.
Podelite komentar
Viktor
Koliko hoces, ja sam stalno na rezervi
Podelite komentar
automobilski ne strucnjak
slika meraca benzina vam je mnogo stara.slika benzinske pumpe mora da oma strelicu ili trougao koji pokazuje sa koje se strane na vasem automobilu nalazi otvor za rezervoar za sipanje goriva
Podelite komentar
alal vera alal vera
zasto je uopste potrebno rizikovati uvek imaj goriva minimalno do pola rezervoara
Podelite komentar
Elektro-vozač
Gorivo? Imam ga samo ako moram nekom drugom da ga nosim. Zbog toga nemam ni brigu oko taloga. S obzirom da je punjenje baterija daleko jednostavnije i ne zahteva trošenje vremena na odlaske/skretanje do pumpi, do "rezerve" sam stizao samo kada sam to baš hteo da bih merio realni kapacitet baterije i domet kola. Sa najobičnijom srpskom utičnicom (220V, 16A) koju svi imaju moguće je dopuniti 100-170 km samo tokom normalnog spavanja *ILI* radnog vremena (8 sati, zavisno od stila vožnje i modela kola). Prosečne dnevne potrebe su oko 50 km (to bi dopunili za 20-30 minuta). Uz trofaznu utičnicu (kao što smo imali za termoakumulacione peći i slično, npr), može 3-6 puta više/brže (potpuno punjenje od totalno praznog to 100% punog, 340-530 km, dopuna 50 km za 6-10 minuta). Nisu neophodni specijalni punjaći a utičnica ima više samo u Srbiji nego benzinskih pumpi u celoj Evropi, samo ih se treba "setiti"...
Podelite komentar
Pukao si
@Elektro-vozač
Wtf omg
Podelite komentar
Trange-frange
@Elektro-vozač
Ovo si sve ispricao, samo da bi bam rekao da imas elektro auto!Ovde je reč o gorivu a ne o baterijama! Promasio si temu elektro-vozacu!
Podelite komentar
seljo
@Elektro-vozač
mozes da ga vizis samo oko svoje kuce
Podelite komentar
Elektro-vozač
@Elektro-vozač
Razmisli koja bi bila poenta toga. Nema je. Kod nas je naftaški kartel dovoljno uspešan a svest o električnim automobilima dovoljno mala i pogrešna pa je teško doći do podataka ili ukazati na njih. Komentari koji ukazuju na razlike možda nekome i izgledaju kao što ih ti predstavljaš ali nekoga će podstaći da ukjluče mozak i razmisle.
Podelite komentar
Elektro-vozač
@Elektro-vozač
Kamo sreće da imam toliku kuću! 164.000 km za šest godina.
Podelite komentar
Alfa
Moj ceo život 😂
Podelite komentar
Никола
Мени је резерва 9 литара на резервоар запремине 58 литара. Предвиђено је да се пређе око 100км са резервом...
Podelite komentar
BL
Mnogo jednostavnije je preći 100km i onda dopuniti do vrha i tako dobiti prosječnu potrošnju.
Podelite komentar
NN
Moze da ide dok ne stane😂😂😂
Podelite komentar
pina
Da bih imao novca da napunim do vrha,ne bih ostavio vozilo da mi pali lampicu🚗
Podelite komentar
JO
@pina
E ako si ti sam sebe razumeo. Mi nismo.
Podelite komentar
Putinci
@pina
Jo sta nerazumes?Kaze covek nema kesa da sipa pa mora da vozi na rezervi kapiras?!
Podelite komentar
dago 1
@pina
Pa svejedno potrosis goriva isto bio pun ili prazan 😁
Podelite komentar
Mile majstor
Pumpa u rezervoaru mora stalno da bude pojrivena gorivom koje nju hladi. Ako vam se pregreje i crkne ili pošalje komjuteru signal o pregrejanosti...nek vam je šlep služba blizu.
Podelite komentar
534
Moj auto nema rezervu. Čim padne na četvrtinu ide na pumpu. U rezervoaru mora biti goriva više od rezerve da ne bih sad objašnjavao sve razloge zašto. Pitajte svog majstora. A ovi noviji automobili pogotovu ne smeju da se voze na rezervi. Pumpa u rezervoaru se greje ako nije stalno potopljena.
Podelite komentar
Vratiće se rode
Svaki noviji automobil na displeju naznači koliko još možete da vozite... Opustite se i uživajte...
Podelite komentar
656
@Vratiće se rode
Blago tebi. Pokazuje ti koliko još možeš da voziš dok ne stane a predhodno povuče sav mulj. A jel ti pokazuje temperaturu pumpe goriva?
Podelite komentar