Poplavljen automobil: Šta sve možete da uradite sami, a za šta vam je potreban majstor?
≫
Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:
- Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
- Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
- Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
- Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
- Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
- Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
- NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
<% message.text %>
automobilski ne strucnjak
patosnice nikad niko nemoze da ocisti niti da provetri ili izluftira.mozes da ih izvadis napolje da ih operes i osusis ali sundjer ispod ima uvek da smrdi i taj smrad niko nemoze da ukloni.sto se tice motora ako voda udje u njega nikad vise nece biti isti.kad je u pitanju elektronika malo sta tu moze da se popravi bez da se sve menja.znam da recimo u americi ako ti voda zahvati sediste osiguravajuce drustvo preuzima automobil i vozi ga na otpad.u zavisnosti od toga kakvo osiguranje imas i kolika je vrednost automobila na trzistu bi ce ti isplacen novac u toj vrednosti.