≫ 

Najjača glavobolja vlasnika dizelaša ili običan kvar: Plivajući zamajac nije bauk

 ≫ 

Savremeni turbo-dizel motori mogu veoma brzo da razviju veliki obrtni moment pri niskom broju obrtaja, pa tolika navala obrtnog momenta mora da se amortizuje pošto dolazi do ogromnog opterećenja svih komponenti u sistemu prenosa

Komentari

  • Pera

    16. maj 2020 | 12:42

    Automacki menjaci trose vise goriva a zato odmara noge vozaca

  • SRBIN

    13. maj 2020 | 01:03

    Evo ja sa mojom HONDOM 352 000 km i jos prvo kvacilo i zamajac, i jos ide bez problema. iCTDi... Auto je zmaj..

  • МАНД

    7. maj 2020 | 20:17

    Треба куповати само аутомобиле са аутоматским мењачем.

    • 7. maj 2020 | 22:01

      Elektro-vozač

      @МАНД

      Treba kupovati samo automobile bez ikakvog menjača.

  • Elektro-vozač

    7. maj 2020 | 14:27

    Elektromotorima nije potrebno nikakvo vreme da postignu najveći obrtni moment - postižu ga momentalno. Stvar je u tome što ne moraju da imaju višestepeni prenos ("menjač") već je fiksni sasvim dovoljan. U Tesli su ovo dobro "naučili" dok su pravili svoj prvi proizvod - Roadster. Takođe, kontrola rada motora je maksimalno precizna. Nikakvi zamajci nisu potrebni, kao ni razni ostali bauci.

  • Cika Velja

    7. maj 2020 | 10:26

    Lepo napisano...sto znaci da ne vozite limuzinu kao trkacki auto,i zamajac ce da ostane a sve drugo ce propasti!!!

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA