≫
Najjača glavobolja vlasnika dizelaša ili običan kvar: Plivajući zamajac nije bauk
≫
Savremeni turbo-dizel motori mogu veoma brzo da razviju veliki obrtni moment pri niskom broju obrtaja, pa tolika navala obrtnog momenta mora da se amortizuje pošto dolazi do ogromnog opterećenja svih komponenti u sistemu prenosa
Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:
- Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
- Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
- Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
- Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
- Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
- Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
- NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
<% message.text %>
Pera
Automacki menjaci trose vise goriva a zato odmara noge vozaca
SRBIN
Evo ja sa mojom HONDOM 352 000 km i jos prvo kvacilo i zamajac, i jos ide bez problema. iCTDi... Auto je zmaj..
МАНД
Треба куповати само аутомобиле са аутоматским мењачем.