"Neovlašćeni serviser" savetuje šta da uradite pre nego što posle vanrednog stanja sednete za volan
≫
Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:
- Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
- Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
- Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
- Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
- Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
- Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
- NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
<% message.text %>
blingaro
Mirko, samo gas, bato.
Milos
Ako je akumulator totalno prazan sigurno je bolje napuniti ga na punjač jer ga alternator nikad nece napuniti do kraja. Može čak i da izgori stator alternatora kad pokušava da pripuni neke premium akumulatore npr kao sto je varta. Akumulator je svakako bolje napuniti na punjač. Mehanika je jedno elektrika drugo. Pozdrav
Nebojša
Ovaj dečko je kralj! Ima samo 30 godina života, a mehaniku poznaje bolje od mnogih mehaničara sa 30 godina mehaničarskog staža. Jednom majstoru sam, zahvaljujući onome što sam naučio iz njegovog videa, bolje ja objasnio šta fali mom puntu nego što je on pretpostavi. Čak je moja devojka poslednjih nedelja počela da gleda njegove klipove... Svaka ti čast, majstore!