Za one koji voze električne automobile, pogotovo Tesle: 1. Nemojte da koristite "low regen" režim (slabu regeneraciju) već normalnu ili "one pedal driving" (vožnju jednom pedalom). 2. Sklonite nogu sa papučice za ubrzavanje. 3. Ako regeneracija nije dovoljna, prebacite smer kretanja unazad i MALO pritisnite papučicu za ubrzavanje (s obzirom da je prenos fiksan u Tesli ovo može) ali pazite da stvarno ne krenete unazad.
Kada naglo povucete parkirnu kočnicu, tada se točkovi blokiraju i samim tim proklizaju na putu pri većoj brzini, što može da bude opasno. Na autu bez ABS kada naglo zakocite isto se desava i u zavisnosti od puta u većini slučajeva se auto zanese u neku stranu.
Elektro-vozač
Za one koji voze električne automobile, pogotovo Tesle: 1. Nemojte da koristite "low regen" režim (slabu regeneraciju) već normalnu ili "one pedal driving" (vožnju jednom pedalom). 2. Sklonite nogu sa papučice za ubrzavanje. 3. Ako regeneracija nije dovoljna, prebacite smer kretanja unazad i MALO pritisnite papučicu za ubrzavanje (s obzirom da je prenos fiksan u Tesli ovo može) ali pazite da stvarno ne krenete unazad.
Podelite komentar
Danica 67
Razbijem Sat i vratim Rukom Kazaljku !
Podelite komentar
HAJ
Ma ako je brzina velika samo moli boga...
Podelite komentar
Iki
Kako se to tockovi zakljucaju?!
Podelite komentar
Дража
@Iki
Блокирају!
Podelite komentar
Robert
@Iki
Kada naglo povucete parkirnu kočnicu, tada se točkovi blokiraju i samim tim proklizaju na putu pri većoj brzini, što može da bude opasno. Na autu bez ABS kada naglo zakocite isto se desava i u zavisnosti od puta u većini slučajeva se auto zanese u neku stranu.
Podelite komentar