Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:
- Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
- Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
- Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
- Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
- Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
- Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
- NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
<% message.text %>
Momir
Boja će po pravilu biti svetlija na krovu i haubi. Nikakav znak da je auto udarao već samo da nije garazirano ili da je ljeti stajalo na suncu duži interval. Ako se boja vrata razlikuje na istoj strani to jeste znak da su rađena ali može biti zbog ogrebotine pa to opet nije strasno. Dakle samo neravnine kod vrata ili ispod auta možete primetiti var ili dotjerivanja na sasiji. Najbolje da uzmete auto, otvoren put, 50km/h, ubacite u ler, pustite volan, ako auto skreće na jednu stranu, ne valja. Isto to ponovite, zakocite lagano i pustite volan. Ako opet zanosi ne valja, pređite na drugo vozilo, takvo ne kupujte. Pregledajte šare na gumama, rijetko ko stavlja nove gume da proda polovno auto, one kriju dosta tragova ako auto zanosi, videće se trag na unutrasnjosti kako su više potrošene.
Dejan
Gradski i bicikla samo, em zdravije em jeftinije. Muka mi je od krseva koji se voze kod nas.
Сремац
Од назад погледаш и то само ноћу...