5 saveta za kupovinu idealnog polovnjaka koji će odgovarati potrebama cele porodice
Ako hoćete da obavite pametnu kupovinu polovnog automobila, trebalo bi da znate ovih 5 stvari...
Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:
- Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
- Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
- Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
- Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
- Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
- Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
- NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
<% message.text %>
BB
Za te od 3 godine starosti nemamo para
SALE
Dobro auto niko nece prodavat sto se tice Radnicke klase, a bogatasi auta mijenjaju u garazama za nova, imaju para dosta i nezele se opterecivat po sajmovima/ pijacama / auta. Vracaju se kilometri a posebno kod nas na balkanu, najbolje kupivat auto od prvog vlasnika, privatno kuci, koji auto servisira u normalnim garazama uz pecat za svaki servis i popravke.
Petar
I jos samo pare i to je to!