Kako sam u Nemačkoj registrovao Alfu iz 2003.

Tehnički pregled obavljaju ADAC i DEKRA, a procedura je takva da se ljudi iz tih firmi pojave u servisu i iskontrolišu nekoliko vozila tog dana. Sledećeg dana su u nekom drugom servisu i tako dalje

Komentari

  • Ivan Bacic

    15. februar 2020 | 09:27

    1. Prvo pitanje tj odgovor Radni sat cena u Nemackoj tacno vrlo skup i diktira dobar deo odgovora za probleme, dalji komentar nepotreban. 2. Nas zemljak je ipak morao da kod svog srpsog mehanicara ispravi sve nedostatke auto ispravan (sitnice neracunaj). 3. Postenje-nepostenje pitanje razlike naroda dal treba da komentarisemo. Mi u Srbiji gde mozemo izbecice mo sve sto kosta po svaku cenu pa sutra u toku voznje da nam odpadne tocak ili "crnku" kocnice u nepreglednoj krivini i kraj. 4.Trenutna hajka Euro broj 2, 3,4, (neko pomenu i 5) mi posle svih godina preko noci postadosmo vece Pape samog Pape. Unisti sve automobile svih onih 600 ili 700 .000 auta uvezenih u zadnje tri godine za koje je postojala zakonska dozvola za uvoz, naplacene carine, spedicije, poreze potvrda Agencije za bezbednist, mora da postoji broj motora za Srbiju (sve po propisu) jer u celom svetu niko vec 15 godina nepita za broj motora jer je to potrosni materijal i nikog neinteresuje. I tako svi ti novouvezeni auti cekaju sudbonosnu odluku kad ce biti ukinuti za dalju voznju voljom nekog velikog ministra itd. Jer zagadjenost vazduha u Beogradu a za ostali deo Srbije niko nehaje. Zakljucac: Sta sa voznim parkom Kamiona i autobusa putnicki auto ( 1500 cc zagadjuje manje od 5.000 cc ) cista fizika. Zabraniti registraciju vozila starijeg od 1995 sve do 1955 TAM-ice, Fapove Prage, Zastave Toplane filteri stari 5 i 10 godina, Uzdravlje rodjaci moji i sugradjani. Disite slobodno.

  • Nenad

    15. februar 2020 | 07:23

    U jbt. Izmislio si toplu vodu, pa to traje godinama u nazad.

  • Boki

    15. februar 2020 | 00:19

    Kod nas te ne bi pustili zbog spuštenih amortizera, zbog folije... Inače odlična priča, svaka čast! Ja se ne bih usudio da vozim auto odavde tamo.

  • Srdjan

    15. februar 2020 | 00:03

    Pa ovo je pedeset puta komplikovanije nego kod nas, i jos skuplje bar troduplo, 300 eura mu je samo porez a gde je osiguranje koje je tri puta vise. Ono plate sto dobije otice na kiriju i opet beda ko i ovde. Nego nas narod kad ode u inostranstvo zapne pa radi muski a ovde nece da radi i kuka kako nema.

    • 15. februar 2020 | 15:49

      Sibin

      @Srdjan

      Hahahahah,ma bolje se zivi u Srbiii,kakav glup komentar!

  • Danas

    14. februar 2020 | 22:41

    U Americi , jednostavno . Test u zavisnosti od starosti auta , 20 godina starosti , svako dvije godine . Test besplatan , moras da kupis registraciju , jednom godisnje . Oko $100.

    • 15. februar 2020 | 01:08

      Detroit

      @Danas

      U Micigenu i ne postoji tehniski pregled za auta.Potrebno je samo osiguranje da bih registrovao auto.Sve zavisi od drzave do drzave!

    • 15. februar 2020 | 08:20

      kure

      @Danas

      Al ti lupas prijatelju

  • Mimi

    14. februar 2020 | 22:23

    Kad bi to bilo kod nas 99% bi zavrsilo na otpad

  • ZOKI

    14. februar 2020 | 22:22

    Koliko ja razumem on registruje auto a uporedjuje sa uvozom kod nas .i kod mas je registracija jednostavna

  • Cvrle

    14. februar 2020 | 21:41

    Tako se to radi u normalnim DRZAVAMA👍👏👏👏👏👏

  • Ratko

    14. februar 2020 | 21:14

    Kao sto kaze nas narod "u se i u svoje kljuse"! Nemojte mnogo slusati sta drugi pricaju, nego hrabro uradite sve sto vam treba i ne brinite. Pozdrav

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA