1. Prvo pitanje tj odgovor Radni sat cena u Nemackoj tacno vrlo skup i diktira dobar deo odgovora za probleme, dalji komentar nepotreban.
2. Nas zemljak je ipak morao da kod svog srpsog mehanicara ispravi sve nedostatke auto ispravan (sitnice neracunaj).
3. Postenje-nepostenje pitanje razlike naroda dal treba da komentarisemo. Mi u Srbiji gde mozemo izbecice mo sve sto kosta po svaku cenu pa sutra u toku voznje da nam odpadne tocak ili "crnku" kocnice u nepreglednoj krivini i kraj.
4.Trenutna hajka Euro broj 2, 3,4, (neko pomenu i 5) mi posle svih godina preko noci postadosmo vece Pape samog Pape. Unisti sve automobile svih onih 600 ili 700 .000 auta uvezenih u zadnje tri godine za koje je postojala zakonska dozvola za uvoz, naplacene carine, spedicije, poreze potvrda Agencije za bezbednist, mora da postoji broj motora za Srbiju (sve po propisu) jer u celom svetu niko vec 15 godina nepita za broj motora jer je to potrosni materijal i nikog neinteresuje. I tako svi ti novouvezeni auti cekaju sudbonosnu odluku kad ce biti ukinuti za dalju voznju voljom nekog velikog ministra itd. Jer zagadjenost vazduha u Beogradu a za ostali deo Srbije niko nehaje.
Zakljucac: Sta sa voznim parkom Kamiona i autobusa putnicki auto
( 1500 cc zagadjuje manje od 5.000 cc ) cista fizika.
Zabraniti registraciju vozila starijeg od 1995 sve do 1955 TAM-ice, Fapove Prage, Zastave
Toplane filteri stari 5 i 10 godina,
Uzdravlje rodjaci moji i sugradjani. Disite slobodno.
Pa ovo je pedeset puta komplikovanije nego kod nas, i jos skuplje bar troduplo, 300 eura mu je samo porez a gde je osiguranje koje je tri puta vise. Ono plate sto dobije otice na kiriju i opet beda ko i ovde. Nego nas narod kad ode u inostranstvo zapne pa radi muski a ovde nece da radi i kuka kako nema.
U Americi , jednostavno . Test u zavisnosti od starosti auta , 20 godina starosti , svako dvije godine . Test besplatan , moras da kupis registraciju , jednom godisnje . Oko $100.
Ivan Bacic
1. Prvo pitanje tj odgovor Radni sat cena u Nemackoj tacno vrlo skup i diktira dobar deo odgovora za probleme, dalji komentar nepotreban. 2. Nas zemljak je ipak morao da kod svog srpsog mehanicara ispravi sve nedostatke auto ispravan (sitnice neracunaj). 3. Postenje-nepostenje pitanje razlike naroda dal treba da komentarisemo. Mi u Srbiji gde mozemo izbecice mo sve sto kosta po svaku cenu pa sutra u toku voznje da nam odpadne tocak ili "crnku" kocnice u nepreglednoj krivini i kraj. 4.Trenutna hajka Euro broj 2, 3,4, (neko pomenu i 5) mi posle svih godina preko noci postadosmo vece Pape samog Pape. Unisti sve automobile svih onih 600 ili 700 .000 auta uvezenih u zadnje tri godine za koje je postojala zakonska dozvola za uvoz, naplacene carine, spedicije, poreze potvrda Agencije za bezbednist, mora da postoji broj motora za Srbiju (sve po propisu) jer u celom svetu niko vec 15 godina nepita za broj motora jer je to potrosni materijal i nikog neinteresuje. I tako svi ti novouvezeni auti cekaju sudbonosnu odluku kad ce biti ukinuti za dalju voznju voljom nekog velikog ministra itd. Jer zagadjenost vazduha u Beogradu a za ostali deo Srbije niko nehaje. Zakljucac: Sta sa voznim parkom Kamiona i autobusa putnicki auto ( 1500 cc zagadjuje manje od 5.000 cc ) cista fizika. Zabraniti registraciju vozila starijeg od 1995 sve do 1955 TAM-ice, Fapove Prage, Zastave Toplane filteri stari 5 i 10 godina, Uzdravlje rodjaci moji i sugradjani. Disite slobodno.
Podelite komentar
Nenad
U jbt. Izmislio si toplu vodu, pa to traje godinama u nazad.
Podelite komentar
Boki
Kod nas te ne bi pustili zbog spuštenih amortizera, zbog folije... Inače odlična priča, svaka čast! Ja se ne bih usudio da vozim auto odavde tamo.
Podelite komentar
Srdjan
Pa ovo je pedeset puta komplikovanije nego kod nas, i jos skuplje bar troduplo, 300 eura mu je samo porez a gde je osiguranje koje je tri puta vise. Ono plate sto dobije otice na kiriju i opet beda ko i ovde. Nego nas narod kad ode u inostranstvo zapne pa radi muski a ovde nece da radi i kuka kako nema.
Podelite komentar
Sibin
@Srdjan
Hahahahah,ma bolje se zivi u Srbiii,kakav glup komentar!
Podelite komentar
Danas
U Americi , jednostavno . Test u zavisnosti od starosti auta , 20 godina starosti , svako dvije godine . Test besplatan , moras da kupis registraciju , jednom godisnje . Oko $100.
Podelite komentar
Detroit
@Danas
U Micigenu i ne postoji tehniski pregled za auta.Potrebno je samo osiguranje da bih registrovao auto.Sve zavisi od drzave do drzave!
Podelite komentar
kure
@Danas
Al ti lupas prijatelju
Podelite komentar
Mimi
Kad bi to bilo kod nas 99% bi zavrsilo na otpad
Podelite komentar
ZOKI
Koliko ja razumem on registruje auto a uporedjuje sa uvozom kod nas .i kod mas je registracija jednostavna
Podelite komentar
Cvrle
Tako se to radi u normalnim DRZAVAMA👍👏👏👏👏👏
Podelite komentar
Ratko
Kao sto kaze nas narod "u se i u svoje kljuse"! Nemojte mnogo slusati sta drugi pricaju, nego hrabro uradite sve sto vam treba i ne brinite. Pozdrav
Podelite komentar