Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:
- Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
- Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
- Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
- Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
- Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
- Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
- NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
<% message.text %>
Ivan Bacic
1. Prvo pitanje tj odgovor Radni sat cena u Nemackoj tacno vrlo skup i diktira dobar deo odgovora za probleme, dalji komentar nepotreban. 2. Nas zemljak je ipak morao da kod svog srpsog mehanicara ispravi sve nedostatke auto ispravan (sitnice neracunaj). 3. Postenje-nepostenje pitanje razlike naroda dal treba da komentarisemo. Mi u Srbiji gde mozemo izbecice mo sve sto kosta po svaku cenu pa sutra u toku voznje da nam odpadne tocak ili "crnku" kocnice u nepreglednoj krivini i kraj. 4.Trenutna hajka Euro broj 2, 3,4, (neko pomenu i 5) mi posle svih godina preko noci postadosmo vece Pape samog Pape. Unisti sve automobile svih onih 600 ili 700 .000 auta uvezenih u zadnje tri godine za koje je postojala zakonska dozvola za uvoz, naplacene carine, spedicije, poreze potvrda Agencije za bezbednist, mora da postoji broj motora za Srbiju (sve po propisu) jer u celom svetu niko vec 15 godina nepita za broj motora jer je to potrosni materijal i nikog neinteresuje. I tako svi ti novouvezeni auti cekaju sudbonosnu odluku kad ce biti ukinuti za dalju voznju voljom nekog velikog ministra itd. Jer zagadjenost vazduha u Beogradu a za ostali deo Srbije niko nehaje. Zakljucac: Sta sa voznim parkom Kamiona i autobusa putnicki auto ( 1500 cc zagadjuje manje od 5.000 cc ) cista fizika. Zabraniti registraciju vozila starijeg od 1995 sve do 1955 TAM-ice, Fapove Prage, Zastave Toplane filteri stari 5 i 10 godina, Uzdravlje rodjaci moji i sugradjani. Disite slobodno.
Nenad
U jbt. Izmislio si toplu vodu, pa to traje godinama u nazad.
Boki
Kod nas te ne bi pustili zbog spuštenih amortizera, zbog folije... Inače odlična priča, svaka čast! Ja se ne bih usudio da vozim auto odavde tamo.