Kako sam u Nemačkoj registrovao Alfu iz 2003.

Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:

  • Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
  • Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
  • Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
  • Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
  • Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
  • Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
  • NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
Odgovor na komentar korisnika Ratko
Ime je obavezno
E-mail adresa je obavezna
E-mail adresa nije ispravna
*otkucano <%commentCount%> od ukupno <% maxCommentCount %> karaktera
Komentar je obavezan

<% message.text %>

Komentari

  • Ivan Bacic

    15. februar 2020 | 09:27

    1. Prvo pitanje tj odgovor Radni sat cena u Nemackoj tacno vrlo skup i diktira dobar deo odgovora za probleme, dalji komentar nepotreban. 2. Nas zemljak je ipak morao da kod svog srpsog mehanicara ispravi sve nedostatke auto ispravan (sitnice neracunaj). 3. Postenje-nepostenje pitanje razlike naroda dal treba da komentarisemo. Mi u Srbiji gde mozemo izbecice mo sve sto kosta po svaku cenu pa sutra u toku voznje da nam odpadne tocak ili "crnku" kocnice u nepreglednoj krivini i kraj. 4.Trenutna hajka Euro broj 2, 3,4, (neko pomenu i 5) mi posle svih godina preko noci postadosmo vece Pape samog Pape. Unisti sve automobile svih onih 600 ili 700 .000 auta uvezenih u zadnje tri godine za koje je postojala zakonska dozvola za uvoz, naplacene carine, spedicije, poreze potvrda Agencije za bezbednist, mora da postoji broj motora za Srbiju (sve po propisu) jer u celom svetu niko vec 15 godina nepita za broj motora jer je to potrosni materijal i nikog neinteresuje. I tako svi ti novouvezeni auti cekaju sudbonosnu odluku kad ce biti ukinuti za dalju voznju voljom nekog velikog ministra itd. Jer zagadjenost vazduha u Beogradu a za ostali deo Srbije niko nehaje. Zakljucac: Sta sa voznim parkom Kamiona i autobusa putnicki auto ( 1500 cc zagadjuje manje od 5.000 cc ) cista fizika. Zabraniti registraciju vozila starijeg od 1995 sve do 1955 TAM-ice, Fapove Prage, Zastave Toplane filteri stari 5 i 10 godina, Uzdravlje rodjaci moji i sugradjani. Disite slobodno.

  • Nenad

    15. februar 2020 | 07:23

    U jbt. Izmislio si toplu vodu, pa to traje godinama u nazad.

  • Boki

    15. februar 2020 | 00:19

    Kod nas te ne bi pustili zbog spuštenih amortizera, zbog folije... Inače odlična priča, svaka čast! Ja se ne bih usudio da vozim auto odavde tamo.

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA