Da li ste imali „zimske“ probleme sa svojim dizelašem? Više ih nećete imati
≫
Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:
- Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
- Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
- Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
- Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
- Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
- Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
- NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
<% message.text %>
Elektro-vozač
Sa električnim kolima su "zimski problemi" mnogo lakši. Praktično ih nema. Iako je domet manji (što takođe važi i za vozila na fosilna goriva) to nije toliko problem a ima mnogo prednosti kao što su brzo i daljinsko grejanje kabine i sedišta. To sa fosilnim gorivom ne može bezbedno (rizik od trovanja u zatvorenom prostoru između ostalog) em nije dovoljno iz istih razloga.
Seljak
Na plin se kuva, na benzin radi se vozi moped a na naftu vozi
IC
Na plin se kuva,na dizel ore a na benzin se vozi auto ;)