Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:
- Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
- Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
- Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
- Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
- Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
- Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
- NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
<% message.text %>
Safet
Када изађете из кревета,не трћите одмах , треба кафу итд па и мотор исто
Ica
Ako nije potrebno da se zagreva motor, sto su onda Japanci u automobil Mazda 3 skyactive sedan. Koja je proizvodjena od 2014 do 2016 ugradjivali indikator u instrument tabli, koji je izgledalo kao snezna pahuljica plave boje a u uputstvu auta je pisalo, da je ta pahuljica indikator hladnog motora i da nije preporucljivo da se auto vozi dok se taj indikator ne ugasi. Inace indikator se je palio samo na prvom paljenju i gasio posle 15-20min rada na ler gasu zavisno od temperature.
Laki
Auto nezagadjuje vazduh to je samo laz i bolje je da odradi oko 10ak sekudi u leru ili moze i odmah da se krene ali lagano kako kome odgovara bitno je neopterecivati motor.Svaka vest o bilo cemu o automobili uvek se spomene zagadjenje smarate vise sa tim.