Dim iz auspuha može biti signal: Stvar koju često zaboravljamo sprečava krađu automobila

 ≫ 

Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:

  • Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
  • Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
  • Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
  • Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
  • Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
  • Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
  • NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
Odgovor na komentar korisnika Sh
Ime je obavezno
E-mail adresa je obavezna
E-mail adresa nije ispravna
*otkucano <%commentCount%> od ukupno <% maxCommentCount %> karaktera
Komentar je obavezan

<% message.text %>

Komentari

  • Sh

    10. januar 2020 | 23:42

    Ja upalim auto i ostavim da radi ali ostane zakljucan zeder. Tako da i u slučaju da neko upadne tesko da će se snaći da otključa zeder i ode.

  • Mehanicar

    10. januar 2020 | 17:25

    Logicno je da ce svako iole normalan pre kretanja zagrejati motor do temperature koju propisuje proizvodjac a ne sesti na minusu upaliti ktenuti i udri po gasu i onda kad prodje zima raditi generalnu.

  • Sake

    10. januar 2020 | 16:23

    Moj radi bez kljuca. Upalis izidjes I zakljucas, zakon....

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA