Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:
- Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
- Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
- Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
- Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
- Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
- Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
- NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
<% message.text %>
Duka
Baviti se mehanikom i elektronikom na vozilu je velika nauka.veliki broj ljudi nema percepciju o nacinu na koji vozilo funkcionise.takav sklop je i za priucene majstore nekada izazov.mehanika manje vise funkcionise isto,tu je razlika minimalna,ali pridodata pametna elektronika je izazov.sesti u vozilo ,gurnuti kljuc i startovati vozilo bez osnovnog znanja o nacinu rada vozila je za mene ludilo .ljudi voze godinama,nesvesno upropastavajuci kola zbog dobrovoljnog neznanja,pa se onda pitaju zasto vise kod majstora non stop i zasto kvarovi kostaju.nemoze se kljucati po telefonu uz glasnu muziku a ne osluskivati vozilo.
Mladen
A metlice za brisače ? To ste zaboravili. Eeeeee malo li je na današnju skupoću ?!?
Crni
Kako ko neko sve, neko nesto, vecina nista.