Evo zašto je veoma važno da rotirate gume na kolima - i nakon koliko kilometara to treba raditi
Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:
- Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
- Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
- Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
- Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
- Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
- Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
- NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
<% message.text %>
Pera
Ljudi guma ima smer ali stavite iste u smeru prednje pozadi prednje vise trose polazak i kocenje
Miljan
Što ne rekoste šta se tačno dobija sa tim ako već znate?! A šta je sa smerom rotiranja gume kad leva i desna zamene strane!? Glupost!! Ko to preporučuje, baš me zanima!?
DoeNP
Svaka guma je oznacena na koju stranu je pravilna rotacija. Sad ce neki da procita sto to ne zna i zamenice strane guma u suprotnom smeru rotacije. I ovo je skroz netacno,rotacijom guma,sa prenje na zadnje ce samo povecati potrosnju goriva minimum na pola litra. Za dva meseca voznje takvom potrosnjom,covek ce da kupi nove gume da ne rizikuje sa vasim savetom!