≫
Koliko brzo auto zaista može da ide u rikverc - i šta se onda dešava?
≫
Eksperiment koji ne preporučujemo
Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:
- Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
- Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
- Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
- Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
- Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
- Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
- NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
<% message.text %>
Danijel
“Činjenica da vozite gledajući preko ramena”. 😂😂😂 Pa, čemu služe retrovizori?
Zavisi od prenosa ali uglavnom NE
U većini automobila prenos u "rikverc" je sličan prvom stepenu prenosa ili manji, pa vam to ograničava brzinu. U Teslama je prenos fiksiran pa bi teoretski auto mogao da ide istom brzinom u oba smera ali računar ograničava brzinu i ubrzanje. Na kraju, čak i da otklonite ova ograničenja, aerodinamika nije ista u oba smera te maksimalne brzine nebi bile iste.
Meksa
Ne bih preporučio nikom brzu vožnju u nazad , ja sam to jednom uradio i nikad više, razbio sam svoj automobil i tuđi.