Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:
- Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
- Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
- Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
- Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
- Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
- Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
- NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
<% message.text %>
Pera Kojot
Motoru su potrebne 4 stvari: Kiseonik, kompresija, varnica i GORIVO!? Ako je varnica onda znači da je OTO motor u pitanju a, ako je OTO motor onda u cilindar ide BENZIN, a inače GORIVO je smeša koja se dobija mešanjem vazduha i pogonskog energenta... Pa se onda pali varnicom ili kompresijom, u zavisnosti da li je dizel ili benzin u pitanju. Jedino mi na pumpama kupujemo GORIVO
Deja
Kod mene stalno sija KOMUNISTA al radi perfekt....