Da li motor zaista može da se pokvari ako vozite sa malo goriva?

 ≫ 

Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:

  • Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
  • Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
  • Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
  • Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
  • Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
  • Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
  • NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
Odgovor na komentar korisnika Deja
Ime je obavezno
E-mail adresa je obavezna
E-mail adresa nije ispravna
*otkucano <%commentCount%> od ukupno <% maxCommentCount %> karaktera
Komentar je obavezan

<% message.text %>

Komentari

  • Pera Kojot

    09. oktobar 2019 | 14:54

    Motoru su potrebne 4 stvari: Kiseonik, kompresija, varnica i GORIVO!? Ako je varnica onda znači da je OTO motor u pitanju a, ako je OTO motor onda u cilindar ide BENZIN, a inače GORIVO je smeša koja se dobija mešanjem vazduha i pogonskog energenta... Pa se onda pali varnicom ili kompresijom, u zavisnosti da li je dizel ili benzin u pitanju. Jedino mi na pumpama kupujemo GORIVO

  • Deja

    19. septembar 2019 | 12:42

    Kod mene stalno sija KOMUNISTA al radi perfekt....

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA