Не можете упоређивати Теслу Модел С са Поршеом, то су два различита света! Поседујем Теслу Модел 3 Перформанс.Технологија је далеко изпред немачке! Из поузданих извора знам да су се немци запањили када су раставили Модел 3. Модел 3 тако једноставно састављен, а технолошки је изпред свих електричних аута. Тако не хвалите коња кога нисте јахали!А да не причамо о цени, где можете купити ауто који убрзава до 100 за 3,4 сек. И макс 261кмх! За 68’000 CHF? Да није Порше можда?,који ће коштати преко 150’000 CHFПрема томе Тесла је далеко изпред свих. Погледајте само перформансе Модела Х, убрзање, вешање, технологија, место.Немци могу само да завиде, јер их лично познајем, радио сам преко 10год. За АУДИ и ФВ ПоршеПоздрав редакцији
Слажем се у потпуности. Ово је премијум СПОРТСКИ ауто са акцентом на вожњи за спортске стазе, док је модел С само елгантна лимузина, која стицајем околности има одлично убрзање. Тајкан би требало поредити са Роудстером када изађе, а он ће бити за класу моћнији од Тајкана...
@Саша: Није тешко направити "најбољи" производ без ограничене цене. У овом случају Порше није направио бољи производ а Римац није у либијској/великој производњи и вероватно их има отприлике исто онолико колико и нових Тесла Роадстер прототипа који их туку уздуж и попреко.
Antap
Nešto mi nije jasno. Ako se ovaj "Porche" pokreće isključivo na električni pogon, koju funkciju ima turbo u jačoj verziji?
Podelite komentar
Небојша
Не можете упоређивати Теслу Модел С са Поршеом, то су два различита света! Поседујем Теслу Модел 3 Перформанс.Технологија је далеко изпред немачке! Из поузданих извора знам да су се немци запањили када су раставили Модел 3. Модел 3 тако једноставно састављен, а технолошки је изпред свих електричних аута. Тако не хвалите коња кога нисте јахали!А да не причамо о цени, где можете купити ауто који убрзава до 100 за 3,4 сек. И макс 261кмх! За 68’000 CHF? Да није Порше можда?,који ће коштати преко 150’000 CHFПрема томе Тесла је далеко изпред свих. Погледајте само перформансе Модела Х, убрзање, вешање, технологија, место.Немци могу само да завиде, јер их лично познајем, радио сам преко 10год. За АУДИ и ФВ ПоршеПоздрав редакцији
Podelite komentar
Miki
@Небојша
Porse je institucija za Teslu u svalom pogledu!!!!
Podelite komentar
Никола
@Небојша
Слажем се у потпуности. Ово је премијум СПОРТСКИ ауто са акцентом на вожњи за спортске стазе, док је модел С само елгантна лимузина, која стицајем околности има одлично убрзање. Тајкан би требало поредити са Роудстером када изађе, а он ће бити за класу моћнији од Тајкана...
Podelite komentar
Sasa
Porse = Rimac...vec su najbolji...U ovom porseu Rimac ima veliki udeo
Podelite komentar
Власник Модел С
@Sasa
@Саша: Није тешко направити "најбољи" производ без ограничене цене. У овом случају Порше није направио бољи производ а Римац није у либијској/великој производњи и вероватно их има отприлике исто онолико колико и нових Тесла Роадстер прототипа који их туку уздуж и попреко.
Podelite komentar