Otkrivamo da li je dekarbonizacija motora zaista čudesna - i kada može da bude štetna po auto

 ≫ 

Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:

  • Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
  • Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
  • Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
  • Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
  • Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
  • Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
  • NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
Odgovor na komentar korisnika Atc djordjevic
Ime je obavezno
E-mail adresa je obavezna
E-mail adresa nije ispravna
*otkucano <%commentCount%> od ukupno <% maxCommentCount %> karaktera
Komentar je obavezan

<% message.text %>

Komentari

  • Aleksandar

    29. septembar 2020 | 20:16

    Niste napisali najbolji metod, dekarbonizaciju sa HHO gasom. Pogrešno ste napisali da postoje loše strane dekarbonizacije, to nije tačno, može da se radi na novom vozilu sa samo 2000km ili na milion predjenih kilometara, uvek se oseti poboljšanje, i može se i izmeriti sa mernim uređajima. Svako ko tvrdi drugačije, nema iskustva nego izmišlja, pretpostavlja. Takođe nije tačno da proizvodjači vozila imaju nešto protiv dekarbonizacije, već je polako uvode u servisne centre.

  • Atc djordjevic

    09. jun 2020 | 06:27

    Zovem se Velimir Djordjevic auto mehanicar ca vise decenickim praksom, moje iskustvo sa dekarbonizacijom je skroz drugojacije od ovoga sto ste pbjavili, odgovorno tvrdim da sto je motor vise presao rezultati posle dekarbonizacije su ocigledniji i vrlo dokazivi od merenja pritiska u D.P. filteru do analize izduvnih gasova a posebno je primetno u voznji u malom broju obrtaja .

  • M

    27. avgust 2019 | 14:59

    Glupost, amo da se uzmu pare, jedina dekarbonizacija je generalna opravka motora ili novi motor

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA