10 najgorih automobila koji su ove godine proizvedeni u Japanu
Gotovo svi proizvođači kola iz Japana poznati su po pouzdanosti i bezbednosti.
Ali čini se da ovo pravilo ipak ima nekoliko izuzetaka, a mi smo odlučili da ih sve izvučemo.
Pogledajte 10 novh automobila iz Japana koji su najviše razočarali.
2019 Nissan Frontier
Ovaj pikap je najbolje zaobići. Iako na prvi pogled ne izgleda loše, ovaj model ima jako loše ocene vlasnika u poređenju sa konkurencijom.
Razlog za to leži u slabom motoru i potpuno zastarelom enterijeru.
Pored ovoga, čini se kao da uopšte nije vođena briga o bezbednosti i tehnološkim unapređenjima.
Kako bi to kompenzovao, Nissan je stavio nisku cenu, ali teško da je Frontier i dalje vredan tih para
2020 Toyota Supra
Supra je novim očima atraktivan automobil, ali za sve zaljubljneike u kola, to čak nije ni Supra.
Toyota je ovim modelom želela da nadmaši prethodnika, MKIV - u pitanju je jedan od najboljih automobila 90-ih godina.
Međutim, novi model nema Toyotin legendarni 2JZ motor, već ga je pozajmila od BMW-a.
Loše performanse samo dodaju so na rarnu. Supra koristi motor koji ima Z4, ali čak ne nudi ni istu snagu.
2020 Acura TLX
Kao luksuzni podbrend Honde, Acura bi trebalo da donese više funkcija, udobnosti i stila.
Najnoviji dodatak, model TLX, ima jako loše ocene u poređenju sa konkurencijomo kao što je Lexus, Volvo ili BMW.
Ali ima visoku cenu.
Motor koji isporučuje 204 konjske snage je prilično razočaravajuć s obzirom na to da se ovde radi o premijum vozilu, a stvari nisu ništa bolje ni sa enterijerom.
2019 Infiniti Q70
Nissanov Infiniti ima problema da se izdvoji iz mase sličnih modela kao poželjan ili sofisticiran.
Sa prilično visokom cenom, Q70 razočarava na gotovo svakom polju prmeijum vozila.
Jedina svetla tačka je možda V8 koji je u stanju da proizvede 416 konjskih snaga.
A tu je enterijer koji nije ni upola imresivan kao cena.
2019 Acura ILX
Acura ILX je trebalo da bude perjanica u segmentu luksuznih vozila srednjih dimenzija, ali teško da će biti vredan protivnik konkurenciji.
Glavni problem jeste nedostatak luskuznih komponenti.
Svaki drugi model u ovoj klasi, kao što je Accord, nudi znatno više komfora, udonosti i nižu cenu.
2019 Nissan Sentra
Sentra nije dobar auto, ali nije ni užasan.
Ipak, uspeva da bude prosečna u gotovo svakom segmentu.
Auto može da smesti 5 putnika i preveze ih od tačke A do tačke B, i to je sve.
Ako ignorišete loše utiske vlasnika, sačekaće vas jeftin enterijer, osrednje performanse i užitak u vožnji koji je ispod proseka.
Infiniti QX30
Sudeći po ovoj listi, Infiniti ima problema da se izdvoji iz konkurencije kada su u pitanju klasa i pouzdanost, a QX30 nije od velike pomoći.
Ocene pouzdanosti stavljaju ovaj model na samo dno, dok jeftiniji modeli nude više prostora za prtljag i tišu kabinu za iste, ili manje para.
2019 Tooyta C-HR
Toyotina vozila su odličan izbor, sve dok se ne odlučite za C-HR.
I dok je ovaj model dobio solidne ocene na polju pouzdanosti i bezbednosti, stvari se menjaju kada pogledamo funkcije, prostor, pa čak i performanse.
Kabina je iznenađujuće mala, a stvari su još gore kada je prtljag u pitanju.
2019 Mitsubishi Outlander sport
Ako želite udoban i pouzdan SUV, nastavite da tražite jer Outlander to nije.
Jedina pozitivna stvar jeste prostor za prtljag.
Auto ide, ima pet sedišta i radi sve ostalo što se od njega očekuje.
Ali problem je u tome što sve ove stvari radi gore nego što bi trebalo.
Motor pravi puno buke, a potrošnja goriva je znatno iznad proseka.
Upravljanje je osrednje, vožnja ume da bude neudobna, a jeftini materijali u kabini nikako ne pomažu.
2019 Mitsubishi Mirage
Mitsubishi je baš podbacio sa novim modelima.
Iako imaju pristojnu cenu, sa ovim modelom je toliko stvari krenulo po zlu, da je za mnoge ubedljivo najgori izbor.
Enterijer izgleda jeftino, performanse su dosadne, a pouzdanost nije na visokom nivou.
Pet sedišta će smestiti putnike, ali ne udobno.
Jedini razlog za odabir ovog modela jeste potrošnja.
VIDEO: kako su brendovi automobila dobili imena?
(Telegraf.rs)
Video: Comtrade System Integracije prvi u regionu koristi naprednu OpenXDR platformu
Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.
.
Vazno da je 500l pravi auto. Toliko se prodaje da im radnici u fabrikama rade ko sezonci, kad ih pozovu. Treba ih najuriti iz zemlje, i dovesti fabriku na isto mesto. A ne ovo sto rade.
Podelite komentar
Uma
Kakva gomila gluposti
Podelite komentar
BGD
Ma amrikanac kad napravi,to je dizajn to je enterijer,ahahahahahaha
Podelite komentar