Prodavac polovnjaka otkriva 5 prostih načina na koje možete da povećate cenu svog auta
≫
Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:
- Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
- Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
- Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
- Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
- Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
- Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
- NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
<% message.text %>
Stojko
Na svu srecu kod nas se uvoze samo automobili ocuvani kao casa, presli 136000.
Aleksandar
99% automobila iz EU prelazi po godini od 40-50.000+km samo to Srbin ne može da shvati.Svi se teše da su kupili 10 god star auto sa 150-160.000km ali naš mentalitet je čudo.Svaki noviji auto mora da ima servisnu orginalnu knjigu +elektronsku servisnu+na carinskim papirima da piše kilometraža koje se poklapa sa servisnom i elektronskom,vrlo jednostavno.Izgovori da ima elektronsku a servisna prazna (elektronsku može svako da oštampa na štampaču) može da prođe samo u zemlji Srbiji kao i da u carinskim papirima je druga kilometraža sa bi se platila manja carina itd,itd.
On
Amerika je otkrivena, davno ! (bolje da nije).