Prodavac polovnjaka otkriva 5 prostih načina na koje možete da povećate cenu svog auta

 ≫ 
  • 7

Pronalaženje pravog automobila za vaše potrebe, i budžet, može biti teško.

Ali prodaja automobila po ceni po kojoj vi želite da ga prodate je možda još teži zadatak.

Zato su stručnjaci sajta Thejournal odlučili da sa svima podele nekoliko saveta stručnjaka za prodaju automobila koji mogu da pomognu da se poveća vrednost automobila prilikom prodaje.

1. Ne zaboravite veliku trojku

Mehanicar, Kola, Servis, Kvar Foto: Pixabay.com

Kada je procenjivanje polovnog automboila u pitanju, kupci gledaju generalno stanje, istoriju servisiranja i kilometražu.

A ukoliko ne obraćate pažnju na sve tri stvari, vrednost automobila može drastično da padne.

Takođe, trebalo bi obratit ipažnju i na sva ulubljenja i ogrebotine.

2. Gledajte da ne prelazite više od 30.000 kilometara godišnje

Ukoliko je automobil koji se prodaje prešao više od 100.000 kilometara, biće znatno teže prodati ga, a kamoli dati mu dobru cenu.

Prodavci polovnih automobila mogu da očekuju cenu manju i do 2.000 evra.

3. Servisirajte auto na svakih 20.000 kilometara

Mehanicar, Kola, Servis, Kvar Foto: Pixabay.com

Najvažnija stvar sa malim kvarovima i trošenjem komponenti jeste da servisirate auto na svakih 20.000 pređenih kilometara, ili barem jednom godišnje - šta god dođe prvo.

4. Odmah sređujte ogrebotine

Ako se pojavi ogrebotina, gledajte da to odmah sredite jer ako ona bude predugo tu, može da dovede do rđe.

5. Tri godine su idealno vreme za prodaju

Ako želite da auotmobil prodate po maksimalnoj ceni, onda je najbolje da ga prodate nakon 3 godine korišćenja - pod uslovom da nije prešao više od 100.000 kilometara.

VIDEO: Ovo je najskuplji Ferari na svetu, cena da se smrzneš

(Telegraf.rs)

Video: Vujanić: U Srbiji je propisano da odeća ne sme da ometa bezbednost upravljanja

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

  • Čeda

    19. avgust 2019 | 13:23

    Koji mudrac je ovo osmislio?

  • Ccc

    19. avgust 2019 | 13:19

    To je mozda vazilo 1920god a ne sada

  • Meksa

    19. avgust 2019 | 15:00

    Polovni automobili iz zapadne evrope predju za tri cetiri godine i do 200 000 .Nije bitno koji tip automobila je u pitanju , servis je slican , obicno je set kvacila na kraju , kaisevi , remenje vodena pumpa isto . U zapadnoj evropi oni voze automobile i samo menjaju ulje i gume , njima se ne isplate zamene originalnih delova oni su skupi , ruke servisa mnogo kostaju . Nasi dileri kupuju to tamo po auto- kucama dovoze ovde i tu pocinje pravi cirkus od prodaje .Vracaju kilometrazu , menjaju rucicu menjaca , volan , gumice papucica itd. Ugradjuju se delovi iz Turske i Grcke , Kineskih ima isto u dosta delova . Servis je problem , obicno to rade nadri majstori koji imaju slicne , pa vam ugradjuju polovno i ne garantuju nesto puno.Novo je novo , Ford je davno rekao .Nama ostaje da vozimo te krseve jer je to nasa mera .Mi dajemo nekoliko holjada eura da bi prosli par desetina hiljada km .

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA