Prodavac polovnjaka otkriva 5 prostih načina na koje možete da povećate cenu svog auta
Pronalaženje pravog automobila za vaše potrebe, i budžet, može biti teško.
Ali prodaja automobila po ceni po kojoj vi želite da ga prodate je možda još teži zadatak.
Zato su stručnjaci sajta Thejournal odlučili da sa svima podele nekoliko saveta stručnjaka za prodaju automobila koji mogu da pomognu da se poveća vrednost automobila prilikom prodaje.
1. Ne zaboravite veliku trojku
Kada je procenjivanje polovnog automboila u pitanju, kupci gledaju generalno stanje, istoriju servisiranja i kilometražu.
A ukoliko ne obraćate pažnju na sve tri stvari, vrednost automobila može drastično da padne.
Takođe, trebalo bi obratit ipažnju i na sva ulubljenja i ogrebotine.
2. Gledajte da ne prelazite više od 30.000 kilometara godišnje
Ukoliko je automobil koji se prodaje prešao više od 100.000 kilometara, biće znatno teže prodati ga, a kamoli dati mu dobru cenu.
Prodavci polovnih automobila mogu da očekuju cenu manju i do 2.000 evra.
3. Servisirajte auto na svakih 20.000 kilometara
Najvažnija stvar sa malim kvarovima i trošenjem komponenti jeste da servisirate auto na svakih 20.000 pređenih kilometara, ili barem jednom godišnje - šta god dođe prvo.
4. Odmah sređujte ogrebotine
Ako se pojavi ogrebotina, gledajte da to odmah sredite jer ako ona bude predugo tu, može da dovede do rđe.
5. Tri godine su idealno vreme za prodaju
Ako želite da auotmobil prodate po maksimalnoj ceni, onda je najbolje da ga prodate nakon 3 godine korišćenja - pod uslovom da nije prešao više od 100.000 kilometara.
VIDEO: Ovo je najskuplji Ferari na svetu, cena da se smrzneš
(Telegraf.rs)
Video: Vujanić: U Srbiji je propisano da odeća ne sme da ometa bezbednost upravljanja
Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.
Čeda
Koji mudrac je ovo osmislio?
Podelite komentar
Ccc
To je mozda vazilo 1920god a ne sada
Podelite komentar
Meksa
Polovni automobili iz zapadne evrope predju za tri cetiri godine i do 200 000 .Nije bitno koji tip automobila je u pitanju , servis je slican , obicno je set kvacila na kraju , kaisevi , remenje vodena pumpa isto . U zapadnoj evropi oni voze automobile i samo menjaju ulje i gume , njima se ne isplate zamene originalnih delova oni su skupi , ruke servisa mnogo kostaju . Nasi dileri kupuju to tamo po auto- kucama dovoze ovde i tu pocinje pravi cirkus od prodaje .Vracaju kilometrazu , menjaju rucicu menjaca , volan , gumice papucica itd. Ugradjuju se delovi iz Turske i Grcke , Kineskih ima isto u dosta delova . Servis je problem , obicno to rade nadri majstori koji imaju slicne , pa vam ugradjuju polovno i ne garantuju nesto puno.Novo je novo , Ford je davno rekao .Nama ostaje da vozimo te krseve jer je to nasa mera .Mi dajemo nekoliko holjada eura da bi prosli par desetina hiljada km .
Podelite komentar