5 automobila koji zahtevaju pravo bogatstvo za održavanje
Sajt YourMechanic iskoristio je masivnu bazu podataka koja se tiče održavanja vozila kako bi došao do modela koji zahtevaju najviše novca za održavanje u periodu od 10 godina.
Doduše, na umu treba imati da su u pitanju modeli stari 10 godina, tako da je moguće da je cena za novija vozila nešto niža zbog mogućih unapređenja na tom polju.
Subaru Forester
Održavanje ovog modela u periodu od 10 godina u proseku košta 12.200 dolara.
A kada su automobilski brendovi u pitanju, Subaru se nalazi na 19. mestu (od ukupno 30) sa prosečnom cenom održavanja vozila koja iznosi 8.200 dolara u periodu od 10 godina.
Mazda 6
Svi troškovi za održavanje Mazde 6 tokom desetogodišnjeg perioda iznose 12.700 dolara.
Dok u konkurenciji brendova, ova kompanija zauzima 24 mesto, kao jedan od proizvođača čija vozila su jeftina za održavanje sa prosečnom cenom od 7.500 dolara.
Audi A4 Quattro
Desetogodišnje održavanje ovog modela iznosi 12.800 dolara.
Sam Audi se našao na petom mestu među auto kompanijama sa prosečnom cenom održavanja vozila od 12.400 dolara.
Mercedes-Benz E350
Kao i Audi A4 Quattro, nemački automobilu imaju reputaciju skupih vozila za održavanje. U ovom slučaju ,Mercedes-Benz E350 zahteva ulaganje od 14.700 dolara u periodu od 10 godina.
Na nivou brenda, Mercedesova vozila se nalaze na drugom mestu sa prosečnom cenom održavanja od 12.900 dolara.
BMW 328i
Uprkos brojinm reklamama u kojima kompanija tvrdi da su njena vozila jeftinija za održavanje od konkurencije, u ovaj model ćete tokom 10 godina morati da uložite 15.600 dolara.
A tu je i podatak da su vozila ovog brenda najskuplj az aodržavanje sa prosečnom cenom od 17.800 dolara - to je 4.900 dolara više od drugoplasiranog Mercedesa.
Chrysler Sebring
Najskuplji auto što se održavanja tiče je Chrysler Sebring sa cenom od 17.100 dolara.
Primera radi, model je koštao 22.000 dolara kada je predstavljen.
U ukupnom plasmanu brendova, Chrysler se nalazi na 9. mestu sa prosčenom cenom održavanja vozila od 10.600 dolara.
(Telegraf.rs)
Video: Vujanić: U Srbiji je propisano da odeća ne sme da ometa bezbednost upravljanja
Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.
dago 1
To je samo redovno odrzavanje da ne crkne turbo, kvacilo, elektronika i sl.
Podelite komentar
Boki
Stvarno ne znam odakle Mazda na ovoj listi...
Podelite komentar