Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:
- Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
- Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
- Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
- Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
- Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
- Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
- NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
<% message.text %>
Milan
BIO BI ZAHVALAN DA POLICIJA KONTROLISE BAHATU VOZNJU PO MANJIM MESTIMA NAPRIMER LAPOVO A NAROCITO MOTORE STRANCE A I PRETOVARENE TESKE KAMIONE KOJI OPTERECUJU OST U LAPOVU ISÜOD KOGA PROLAZI ZELEZ ICA A S I POTPORNI STUBO I SU PROPALI A O TOME IKO NE VODI RACUNA EDAJ OZE DA SE NESTO NE DESI...?...
Nije nego
Objasnite ovo i nepismenoj policiji koja selektivno naplacuje kazne. Nije bitno gde je parkirano vozilo nego čije je. A koliko je tek parking mesta bespravno ogradjeno gajbama, stubicima, stolicama ... I kljucno pitanje je da li policija sme da parkira ispred pljeskavicare ako je parking slobodan i udaljen vise od tri duzine auta ?
Max
Ma ko koga pita gde sme a gde ne sme da se parkira,stane gde mu je volja inema brige.