Mehaničar otkriva koje polovnjake je najbolje kupiti u 2019. godini ako želite odličan motor
≫
Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:
- Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
- Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
- Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
- Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
- Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
- Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
- NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
<% message.text %>
Darth Vader
Po meni su JTD motori strvine koje je tesko unistiti, mozda za nijansu vise trose od konkurencije, ali zato neunistivi. 3godine vozim AR156FL SW '05 1.9JTDm, i posle svog iskustva sa ogim autom, sledeci ce isto bit AR.
Laki
Vozim punto presao 500 000 i sta sad 1.3 Ne trosi ulje i nista mu ne fali a i naftu skoro da ne trosi!
Jovo
Za Subaru dizel boxer motore kažu da imaju problem sa radilicom i da nijedan ne može da pređe 200000. Da li imate neke informacije o ovom pitanju? Pozdrav