Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:
- Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
- Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
- Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
- Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
- Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
- Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
- NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
<% message.text %>
Dzoni
Zanimljivo je da kupci ne vole lanciju,vozio sam Lanciju kappu 2.0,presao oko160000,km kupio sa predj.70.000 platio 5000 e.Nijedan kvar auto fenomenalan ,koza, klima sekventna ,odrzavao sam po ser.knjizici .ali kada sam je proavao niko se nije javio .prodao preprodavcu za 1000 e registrovanu 1.god znaci 500ekada sam je prodao bila je stara 6 god
Android
Biciklo je majka!
Co21
Znaci nista ne kupovati o navedenog, ostala samo Dacia i svi francuski, lepo..hahaha. Ti koji su pravili listu mogli bi malo bolje da to prostudiraju. Generalno kod nas iz nekog razloga nisu bas zastupljeni azijski automobili, da ih tako nazovem. Kia(svi modeli), Hyundai npr. i30, ove nove corolle. Brutalni auti