Mnogi drže kvačilo na semaforima i u brzini kako bi krenuli brže. Ne znajući da skraćuju vek kvačilu... Sasvim dovoljno vremena imate na žuto svetlo ubaciti u brzinu...
Koče zajedno sa kvačilom, takođe smanjuje se vek kvacilu ali i kočnice se samim tim pritiskaju više..
Kočenje mototorom malo ko zna i koristi...
Ja sa mojim Sanfajerom automatikom presao 300.000 km nikad zamenio ulje i radi perfektno i jos ce,Menjac je zatvoren nema merac za proveru i dok ne procuri samo gari i nerazmisljaj, a kdd crkne 2000 dolara drugi menjac i opet gari.
Menjač? Nepotrebno antikvarasko sokoćalo, kako ručni tako i automatski. Električna kola ih nemaju. I unazad se ide tako što motor okreće na drugu stranu. Jednostavan i pouzdan fiksni prenos.
Zaratustra, zamena ulja je sto stopedeset eura, prelazis sa zamenom bar ko volvoa 100-120000 zavisi sta sipas za pola miliona km ulje se zameni 4-6puta na manuelnom menjacu menjas komplet kvacilo bar dva puta po 300-500 eura zavisi sta uzmes pricam o volvou usput manje se kvari motor automatika jer uvek radi u optimalnom rezimu. Potrosnja je nesto veca sa automatikom i naglasavam volvoi su u pitanju s60 2.4d5 nekih cetiri komada nijedn na cajgeru nije imao kada sam uzeo manje od 180000 verovatno realno je bar dvojka bila prva i prelazio oko 150000 pre prodaje tj zamene razlika u pottosnj manje od pola litre po bordu i punom rezervoaru. Za ostala kola nemam pojma niti su ikada razmatrana da kupim
I sta je isplatljivije?
Pa ne sluze vam manuelni auti za brzinske trke nego poso’-kuća i obrnuto? Bar u svetu je tako. Koga briga jel manuel il nije? Pozeljan je automatik posto ljudi rade i umorni prelaze kilometre i kilometre pa taman posla da im je jos i manuelni menjač? To je samo kod nas uvrzeno misljenje da si glup ako vozis automatik
Slažem se. Jedini problem je u tome što, kao i manuelni, automatski menjač zahteva neko održavanje zašta kod nas još uvek nema dovoljno stručnih ljudi i svaki servis je onda preskup.
Ma kako da ne.... Automatik je savršenstvo.... dok se ne pokvari pa počne da trza, prerano ili prekasno šalta ili čak prestane skroz da radi. Onda fino u garažu pa te oderu za zamenu delova kojih nekada nema ni na stanju kod nas nego uvoze sa drugog kraja sveta... Neka ti je sa srećom..
Djordje nije da nemas servis nego imas desetoricu koji su procitali dokumentaciju od te destorice petorica imaju pojma sta je napisano od njih trojica razumeju a dvojica stvarno i znaju sta rade.
U pravu si vecina su tkz majstori i znaju samo ulje da uzmu i naplate promenu filtera koga nema kao rezervni deo u aw50/55 npr. I nijedan slovima nijedan a bio sam kod njih desetak nema pojma da postoji procedura za podesavanje.
stvarno?
manuelni menjachi nemaju opruge i federe u sebi. tako da ovo trece je delimichno tachno.
Podelite komentar
Marko
Mnogi drže kvačilo na semaforima i u brzini kako bi krenuli brže. Ne znajući da skraćuju vek kvačilu... Sasvim dovoljno vremena imate na žuto svetlo ubaciti u brzinu... Koče zajedno sa kvačilom, takođe smanjuje se vek kvacilu ali i kočnice se samim tim pritiskaju više.. Kočenje mototorom malo ko zna i koristi...
Podelite komentar
Semajlirane_pufne
Haha odmaranje sake na menjaču pa koji je to pritisak.. Smešno
Podelite komentar
amer
Automatik zakon,ko ga izmisli alal mu.
Podelite komentar
Vuki
Trece je, kafanska prica..
Podelite komentar
Mrki
Ako si vozač koji hoće da upravlja vozilom onda menjač. Ako si lenčuga koja niti zna da vozi niti uživa u vožnji onda automatik.
Podelite komentar
Misa
@Mrki
Lupi i ostade živ
Podelite komentar
Lemi
@Mrki
Ma ne smaraj bre
Podelite komentar
amer
@Mrki
Greska prijatelju automatik je zakon,preporučujem ga svakom.
Podelite komentar
bane
Ja sa mojim Sanfajerom automatikom presao 300.000 km nikad zamenio ulje i radi perfektno i jos ce,Menjac je zatvoren nema merac za proveru i dok ne procuri samo gari i nerazmisljaj, a kdd crkne 2000 dolara drugi menjac i opet gari.
Podelite komentar
Lemi
@bane
Auu sto dobro lažeš
Podelite komentar
Nisam
Nikada vozio automatika,.
Podelite komentar
Zaratustra
@Nisam
Uživancija. Moraš probat.
Podelite komentar
amer
@Nisam
Probaj.
Podelite komentar
Elektrovozač
Menjač? Nepotrebno antikvarasko sokoćalo, kako ručni tako i automatski. Električna kola ih nemaju. I unazad se ide tako što motor okreće na drugu stranu. Jednostavan i pouzdan fiksni prenos.
Podelite komentar
nibrS
Samo automatik i to DSG...
Podelite komentar
Zaratustra
@nibrS
Izmena ulja 700-1000 € u Nemačkoj. Na svakih 60 000 km. Ako ti je uz to i redovan servis na planu računaj preko 1200€, zavisi od marke auta.
Podelite komentar
Crni
@nibrS
Zaratustra, zamena ulja je sto stopedeset eura, prelazis sa zamenom bar ko volvoa 100-120000 zavisi sta sipas za pola miliona km ulje se zameni 4-6puta na manuelnom menjacu menjas komplet kvacilo bar dva puta po 300-500 eura zavisi sta uzmes pricam o volvou usput manje se kvari motor automatika jer uvek radi u optimalnom rezimu. Potrosnja je nesto veca sa automatikom i naglasavam volvoi su u pitanju s60 2.4d5 nekih cetiri komada nijedn na cajgeru nije imao kada sam uzeo manje od 180000 verovatno realno je bar dvojka bila prva i prelazio oko 150000 pre prodaje tj zamene razlika u pottosnj manje od pola litre po bordu i punom rezervoaru. Za ostala kola nemam pojma niti su ikada razmatrana da kupim I sta je isplatljivije?
Podelite komentar
Ana56
Automatik i zaglupis se nacisto!
Podelite komentar
Neša
@Ana56
A što je nacista ako voli automatik?
Podelite komentar
Lemi
@Ana56
Pa ne sluze vam manuelni auti za brzinske trke nego poso’-kuća i obrnuto? Bar u svetu je tako. Koga briga jel manuel il nije? Pozeljan je automatik posto ljudi rade i umorni prelaze kilometre i kilometre pa taman posla da im je jos i manuelni menjač? To je samo kod nas uvrzeno misljenje da si glup ako vozis automatik
Podelite komentar
amer
@Ana56
Stvarno ,probaj
Podelite komentar
Paja
@Ana56
Tebi uspelo?
Podelite komentar
toma
Automatik nemaš problem
Podelite komentar
Đorđe
@toma
Slažem se. Jedini problem je u tome što, kao i manuelni, automatski menjač zahteva neko održavanje zašta kod nas još uvek nema dovoljno stručnih ljudi i svaki servis je onda preskup.
Podelite komentar
Pera
@toma
Ma kako da ne.... Automatik je savršenstvo.... dok se ne pokvari pa počne da trza, prerano ili prekasno šalta ili čak prestane skroz da radi. Onda fino u garažu pa te oderu za zamenu delova kojih nekada nema ni na stanju kod nas nego uvoze sa drugog kraja sveta... Neka ti je sa srećom..
Podelite komentar
Matija
@toma
Automatik je za zene i penzionere
Podelite komentar
Crni
@toma
Djordje nije da nemas servis nego imas desetoricu koji su procitali dokumentaciju od te destorice petorica imaju pojma sta je napisano od njih trojica razumeju a dvojica stvarno i znaju sta rade. U pravu si vecina su tkz majstori i znaju samo ulje da uzmu i naplate promenu filtera koga nema kao rezervni deo u aw50/55 npr. I nijedan slovima nijedan a bio sam kod njih desetak nema pojma da postoji procedura za podesavanje.
Podelite komentar
Da
@toma
Dok ti ne rikne transmisija
Podelite komentar