Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:
- Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
- Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
- Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
- Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
- Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
- Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
- NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
<% message.text %>
stvarno?
manuelni menjachi nemaju opruge i federe u sebi. tako da ovo trece je delimichno tachno.
Marko
Mnogi drže kvačilo na semaforima i u brzini kako bi krenuli brže. Ne znajući da skraćuju vek kvačilu... Sasvim dovoljno vremena imate na žuto svetlo ubaciti u brzinu... Koče zajedno sa kvačilom, takođe smanjuje se vek kvacilu ali i kočnice se samim tim pritiskaju više.. Kočenje mototorom malo ko zna i koristi...
Semajlirane_pufne
Haha odmaranje sake na menjaču pa koji je to pritisak.. Smešno