3 velike greške koje čak i iskusni vozači prave sa menjačem i kvačilom

 ≫ 

Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:

  • Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
  • Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
  • Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
  • Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
  • Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
  • Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
  • NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
Odgovor na komentar korisnika toma
Ime je obavezno
E-mail adresa je obavezna
E-mail adresa nije ispravna
*otkucano <%commentCount%> od ukupno <% maxCommentCount %> karaktera
Komentar je obavezan

<% message.text %>

Komentari

  • stvarno?

    10. avgust 2019 | 08:28

    manuelni menjachi nemaju opruge i federe u sebi. tako da ovo trece je delimichno tachno.

  • Marko

    24. jul 2019 | 09:33

    Mnogi drže kvačilo na semaforima i u brzini kako bi krenuli brže. Ne znajući da skraćuju vek kvačilu... Sasvim dovoljno vremena imate na žuto svetlo ubaciti u brzinu... Koče zajedno sa kvačilom, takođe smanjuje se vek kvacilu ali i kočnice se samim tim pritiskaju više.. Kočenje mototorom malo ko zna i koristi...

  • Semajlirane_pufne

    24. jul 2019 | 08:54

    Haha odmaranje sake na menjaču pa koji je to pritisak.. Smešno

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA