Sve prednosti i mane automobila sa pogonom na zadnjim točkovima

  • 8

Kada kupujete automobil, veoma je važno da znate sve o svakom detalju na njemu i kako će ti detalji uticati na vašu vožnju.

Automobile bi trebalo kupovati na osnovu činjenica.

A jedna od najvažnijih činjenica jeste to da li ima pogon na prednjim ili zadnjim točkovima.

Ako je pogon na zadnjim točkovima, postoji nekoliko stvari o kojima bi dobro trebalo da razmislite.

ZA

Balans i vožnja

BMW 8 Gran Coupe Foto: BMW

Jedna od glavnih prednosti vozila sa pogonom na zadnjim točkovima jeste balas. Zbog toga što snaga motora okreće zadnje točkove, poboljašva se balans celog automobila.

Zbog toga, ovi automobili imaju pružaju znatno pouzdaniju vožnju i vozaču daju osećaj veće kontrole.

ZA

Održavanje

Ono što iznenadi mnoge jesu niži troškovi održavanja automobila sa pogonom na zadnjim točkovima.

U osnovi, dizajn osovine na ovim automobilima je ključna stvar jer je ona napravljena iz jednog komada i samim tim može da izdrži više korišćenja bez popravke.

Zbog toga su i mnoga vozila za hitne slučajeve sa pogonom na zadnjim točkovima - mogu lakše da se penju na ivičnjake i udaraju stvari sa manjim rizikom da će s enešto polomiti.

ZA

Ubrzanje

Većina vrhunskih sportskih automobila ima pogon na zadnjim točkovima zbog balansa i kontrole, ali postoji još jedna razlog.

Jer auto dobija potisak od pozadi, mnogo lakše može da ubrza.

I dok je ovo ključno u trkama, običnim vozačima to ubrzanje neće biti toliko očigledno.

ZA

Kočenje

Kocnica, Tocak Foto: Pixabay.com

Od vsih razlika između vozila sa prednjim i zadnjim pogonom, možda najvažnija je kočenje.

I dok je sama tehnologija značajno uznapredovala, automobili sa zadnjim pogonom i dalje imaju najbolje kočenje.

I dok naglo kočenje može da dovede do proklizavanja automobila sa pogonom na prednjim točkovima, kočenje otpozadi je mnogo bolje i pruža vam veću kontrolu nad vozilom dok usporava.

PROTIV

Cena

I dok je održavanje ovih automobila jeftinije, to nije cela priča. Po pravilu, automobili sa pogonom na zadnjim točkovima su skuplji.

To je zato što je skuplje napraviti snažnu osovinu iz jednog dela.

PROTIV

Zauzima mnogo više prostora

Mercedes, Kabina Foto: Pixabay.com

Ono što mnogi ne znaju jeste da ovaj pogon zauzima mnogo više mesta. Osovina će na mnogim modelima napraviti ispupčenje koje ide po sredini, i tako ograničiti prostor za putnike i prtljag.

PROTIV

Potrošnja

Vozila sa pogonom na zadnjim točkovima troše više goriva, a to je sve važnija i važnija stavka za mnoge vozače.

PROTIV

Vožnja po lošem vremenu

Od svih problema sa pogonom na zadnjim točkovima, ovaj je verovatno najgori.

Ovi automobili su gotovo beskorisni po lošem vremenu, ma koliko ceo sistem bio unapređen proteklih godina.

(Telegraf.rs)

Video: Zavirili smo u srce Zero Tenacity tima: Gejming na sasvim novom nivou

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA