Otkrivamo sve prednosti i mane hečbek i sedan modela

Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:

  • Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
  • Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
  • Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
  • Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
  • Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
  • Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
  • NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
Ime je obavezno
E-mail adresa je obavezna
E-mail adresa nije ispravna
*otkucano <%commentCount%> od ukupno <% maxCommentCount %> karaktera
Komentar je obavezan

<% message.text %>

Komentari

  • SRBIN

    19. jul 2019 | 15:40

    Ja imam malo cudo od auta. Mali je ali je i veliki.. Koncept sedista je nesto sto me zadivljuje, podize se i deo za sedenje i zakoci se u uspravnom polozaju i to kompletna zadnja klupa a moze i 60/40...Naslanjaci se obaraju komplet ili 79/40... Cudo od auta. Motor jak 2,2 Diesel... Ide ko metak a trosi oko 5,3 prosecno... Mnogima je poznata HONDA CIVIC FK3... To je ta mala raketica...

  • Boki

    19. jul 2019 | 15:18

    Najveća prednost hečbeka je praktičnost, to nije sporno. Što se tiče pokrivenosti prtljaga, svaki auto ima policu ili roletnu, ako je nema znači da je slomljna ili izbačena, ali to nije mana kod kompletnog auta. Prednost sedana pored zvučne izolacije je i čvrstina karoserije jer je zadnji deo povrzan dok kod hečbeka je tu velika rupa za vrata, zbog čega dolazi do lakšeg uvrtanja čitve karoserije i javlja se krckanje. Takođe sedan je obično mekši pozadi i udobniji za vožnju, a takođe ima i bolji raspored mase, dok je kod hečbeka zadnji kraj lagan i obično kruto ogbiljenje kako bi zadovoljilo potrebe i praznog i punog vozila.

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA