Snaga sve veća, a kubikaža sve manja – da li su ovi motori zaista bolji?
≫
Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:
- Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
- Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
- Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
- Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
- Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
- Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
- NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
<% message.text %>
sasa
Ipak, opisujete samo snagu motora (KS) koja je danas veoma nisko po vaznosti za performanse automobila. Mnogo vaznije je posmatrati elasticnost, obrtni momenat, hod menjaca, tezinu samog vozila, sistemi prenosa pogona, habanje pokretnih delova motora.... Mala kubikaza jos uvek ne znaci i manja potrosnja goriva i udobna voznja.
Ns
NE!
Darko Marinkovic
Ko misli da je bolii taj nema pojma sta je motor i kako funkcionise.