17 velikih i malih zamki prodavaca i saveti kako da ih izbegnete kad kupujete polovan automobil
≫
Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:
- Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
- Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
- Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
- Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
- Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
- Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
- NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
<% message.text %>
Giks
Ni sveti majstor ne moze da zna sa sigurnoscu kakav je auto. Moj ortak sa dva mehanicara pregledao auto I sa dijagnostikom, a kod prve zamene ulja doslo jedo problrema. Prekrstis se I das novac.
🔴🔵⚪
Za stakla se ne bih složio. Ja sam prednju šoferku menjao jer je naprsla od kamenčića tako da to sa staklima ne mora da znači da je auto bio havarisan!