Zašto na kolima postoje poziciona svetla - i koja je njihova prava svrha?
≫
Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:
- Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
- Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
- Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
- Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
- Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
- Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
- NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
<% message.text %>
Citateljka
Evo moze i ova tema : Teretno vozilo silazi nizbrdo, a motorno vozilo uzbrdo. Ko ima pravo prvenstva?
Citateljka
Dajte nesto komplikovanije, ovo je suvise prosto.
Bojan
Poziciona svetla su napravljene da bi se moglo upaliti kad prkirate pored puta nocu. Prost razlog za to je da covek koji se nalazi pored kola nocu bude vise vidljiv drugim vozacima, nego kad su upaljena svetla na parkirana kola. Nocni vid vozaca se ne kvari pozicionim svetlima i ne zaslepljuje. Kao takve treb a uvek da se pale kad stanes pored puta nocu iz bilo kog razloga.