Ako vam ova jedna stvar nedostaje na poslu, bukvalno možete da dobijete srčani udar
Promenite ovu naviku pre nego što bude kasno
Postoji jedna stvar koju mnogi kompanijski lideri zaboravljaju, a to je da bi uštedeli mnogo resursa i truda ako bi ulagali u zdravlje svojih zaposlenih. Uprkos ideji da poslovanje mora biti usmereno samo na postizanje rezultata, radni dani se skraćuju zbog toga što sve više zaposlenih otvaraju bolovanja i produžavaju svoja odsustva zbog stresa na poslu...
Prema Američkom psihološkom udruženju 550 miliona radnih dana, godišnje, odlazi na bolovanje. U velikom broju studija se pokazala jaka veza između lošeg vođstva lidera kompanije i bolesti srca kod zaposlenih. U jednoj studiji koju je, sa 3000 zaposlenih, sprovela Ana Niberg u Institutu "Karolinska" se pokazalo da je ta veza između kompanijskog vođstva i srčanih oboljenja zaposlenih i više nego jaka.
Plašili su nas komarcima i virusom Zapadnog Nila, a prava istina je da nam više preti ovih 5 bolesti
Pa, kako da poboljšate zdravlje svojih zaposlenih? Jednostavno, budite lider koji promoviše sreću i psihološku sigurnost na radnom mestu? Ispod je nekoliko ključnih koraka koje su ključne u tome da postanete nezamenljivi vođa:
1. Uživajte u tome što radite
Uživajte u tome što radite jer je to "zarazno". Upoznajte svoju zonu genijalnosti i budite sigurni da se nalazite na pravom poslu za vas. Ako vam je posao pun izazova, prijatno poslovno okruženje i kolege koje šire pozitivnu energiju će vas hraniti.
2. Inspirišite, ne upravljajte
Postavite viziju, podelite je i podstičite ljude da doprinose tome. Zatim im pružite prostor da vam pokažu svoje ideje. Niko ne voli da bude ograničavan. "Mikro-menadžment" je smrt inspiracije, pa se pobrinite da to ne radite.
3. Budite svesni svojih predrasuda i prihvatajte ideje
Da li ste ikada za nekoga ko dobro izgleda pomislili i da je jako uspešan? Ili ste se odmah osećali povezano sa kandidatom za posao jer je išao na isti fakultet kao i vi? Naši mozgovi su ograničeni na to da se priklanjaju ljudima koji su slični nama. To su nesvesne predrasude ili nesvesna osećanja prema drugim ljudima, a obično utiču na našu procenu i donošenje odluka. Upoznajte svoje nesvesne pristrasnosti i nedozvoljavajte im da upravljaju vama. Kada postanete sjajan lider, morate biti u stanju da vidite vrednost u svima, a ponekad će vas vaše pristrasnosti u tome sprečiti.
4. Stavite ljude pre klijenata
U knjizi Vineta Najara "Zaposleni prvi, klijenti drugi" on objašnjava kako je zaobilaženje krilatice "klijent je uvek u pravu" izazvalo revoluciju u kompaniji "HCL Technologies". Podizanjem potreba svojih zaposlenih na viši nivo, kompanija je promovisala kulturu poverenja. Zaposleni se tako osećaju motivisanim i inspirisanim, a time ih podstićete da daju sve od sebe u poslu koji rade.
(Telegraf.rs / Izvor: flipboard.com)