Promenili su avion nekoliko minuta pre čekiranja, kada je cela porodica shvatila da njihova sedišta ne postoje: Osoblje je problem "rešilo" sramno
Porodica iz Velike Britanije bila je primorana da sedi na podu aviona tokom leta od Menorke do kuće, zato što mesta koja su rezervisali - ne postoje
Paula Tejlor (44), njen suprug Ijan (55) i njena ćerka Bruk (10) iz Alčestera u Velikoj Britaniji, došli su ranije na aerodrom Mahon kako bi se ukrcali na let. Sedišta koja su dobili bila su 41D, E i F, ali su pri ukrcavanju shvatili da ta sedišta ne postoje.
Posada im je ponudila da sede sa njima na pomoćnim sedištima, ali su ih i odatle premestili kako bi pripremili hranu i piće za putnike. Tako je samo devojčica Bruk imala svoje mesto, dok su njeni mama i tata bili prinuđeni da sediie na podu, piše britanski Telegraf.
Kasnije im se pridružio i kopilot koji je seo s njima kako bi im se zahvalio za "razumevanje i saradnju".
- Rekao je da nam je jako zahvalan, jer da smo pravili problem, poletanje bi kasnilo - izjavila je Paula.
Što se tiče sedenja na podu, rekla je:
- Teško je jako, ali i prljavo. To jednostavno nije iskustvo koje bih želela da ponovim.
Nadležni organi u Velikoj Britaniji sada ispituju ovaj incident, a kompanija TUI airlines mora da objasni zašto je dozvolila porodici da sedi na podu i tako prekrši sve moguće regulative sigurnosti i letenja. Incident se dogodio u junu, kada se porodica vraćala sa odmora u Menorci.
Međutim, gospođa Tailor je izjavila da je "dobila štur odgovor" od avio-kompanije kada im se požalila odmah nakon spornog leta, a kao dokaz svojih tvrdnji poslala im je i fotografije onoga što se dogodilo.
Ona tvrdi da joj je, nakon što je objasnila kompaniji da su ta mesta "fizički nestala", iz kompanije stigao odgovor da nema evidencije o incidentu i ponudili su joj, kao "gest dobre volje" odštetu od 30 funti. Frustrirana, kontaktirala je britansku kompaniju koja se bavi nepravilnostima na letovima.
Oni su već, bili mnogo rečitiji i rešili problem nadoknade štete.
- Nažalost, promena aviona u poslednjem trenutku značila je da sedišta koja je porodica prvobitno bila dodeljena nisu bila dostupna jer je alternativni avion imao drugačiju konfiguraciju sedišta. Takođe nam je žao zbog načina na koji se situacija prvobitno rješavala i mi ćemo to istražiti. Takođe ćemo direktno kontaktirati klijente kako bismo se izvinili i ponudit ćemo puni povrat novca - rekli su oni.
Porodici je sada ponuđena odšteta od 1.300 funti.
Putnicima je, inače, dozvoljeno da sede u sedištima posade pod određenim uslovima, ali ne smeju biti ostavljeni na bilo kom letu.
(Telegraf.rs)