Uštedite pravo bogatstvo na ovom sajtu koji će vam automatski ponovo rezervisati sobu ako njena cena padne

Kada se odlučite da negde otputujete svaki dinar koji uštedite dobro vam dođe, a rezervacije koje napravite mesecima unapred mogu da vam to omoguće

Međutim, ukoliko se i vama desilo da ste rezervisali hotel po jednoj ceni, a kasnije na istom videli da je cena snižena postoji novo rešenje koje će vam izvršiti ponovnu rezervaciju po nižoj ceni i tako uštedeti novac.

Uz pomoć ovog trika uvek ćete dobiti najbolju sobu u hotelu

Naime, kompanija "Service" ponudila je rešenje ovog problema: ona će nagledati vaše rezervacije i ukoliko se rezervacija koju ste vi napravili pojavi po nižoj ceni, ona će vam promeniti rezervaciju i tako uštedeti dodatni novac.

Ovaj servis je poznat još od 2015. godine kada je automatski omogućavao refundiranje sredstava za otkazane ili odložene letove, a ovo je prvi napredak od tada. Evo kako funkcioniše.

Kako biste koristili Service morate prvo da se povežete preko Gmail i Hotmail account-a, a onda će Service sam da analizira vaš inbox za relevantne podatke. Ukoliko u poslatim ili primljenim porukama naiđe na mail koji se odnosi na hotele ili putovanja kao i rezervacije on će skinuti taj mail.

Jednom kada potvrdite da ste napravili dotičnu rezervaciju, on će početi da proverava cene za vašu rezervaciju i to nekoliko puta dnevno. Ujkoliko je pronađe po nižoj ceni on će da izmeni rezervaciju, ponovo je bukirati i to po nižoj ceni. Za ovo mu treba samo vaše ime i broj za potvrdu koji će pokupiti iz vašeg mail-a. On će ovo da radi sve dok rezervacija ne bude konačna, što je obično 24 do 48 sati pre čekiranja.

Usluga je besplatna, ali ako vam Service nađe bolju i pristupačniju cenu plaćate 30 odsto onoga što ste uštedeli. Tako ako na primer uštedite 30 evra, Service će vam uzeti 9, a vama ostaje 21 evro i to samo ako stvarno odsednete u tom hotelu. Ako otkažete rezervaciju, onda ne plaćate ništa iako je Service već sve bukirao za vas.

Za one koji stalno putuju postoji godišnja pretplata od 49 dolara i ako je platite onda sve što uštedite od korišćenja Service-a ostaje vama. On trenutno radi samo na rezervacijama za određene hotele kao što je Hajat, Starvud i Hilton. U planu je povezivanje sa putničkim agencijama poput Hotels.com i Trivago i mnogim drugim hotelima.

Ova usluga je veoma korisna s obzirom da su cene hotela promenljive. Mnogi hoteli prvo daju određenu cenu koja pada kako vam se bliži datum čekiranja u istom. Nije retka pojava da se desi da cena padne čak i za 36 odsto od prvobitne cene, piše twocents.lifehacker.com. Zato što je reč o besplatnom servisu kome je kao i vama cilj da što više uštedite, vredi ga probati.

(M.Krstić/m.krstic@telegraf.rs)