Mama četvoro dece otkriva 5 trikova pomoću kojih na vreme završava sve obaveze

Nije potrebno da imate super moći, važna je samo dobra i mudra organizacija

Foto: Instagram/mumof4_lifewithliz

Svi roditelji će se složiti da uloga koja im je dodeljena po rođenju deteta nije nimalo jednostavna i laka. U pomoć redovno pristižu bake, deke i tetke, a roditelji opet kaskaju za obavezama koje bi trebalo da obave, jer "slobodnog" vremena nikad dosta.

Liz iz Britanije je majka četvoro dece koja uspeva da završi sve obaveze i uvek na vreme izađe iz kuće. Njeno najstarije dete ima 10 godina, dok najmađe još nije proslavilo prvi rođendan. Naime, ona i suprug su zaposleni, a dok su oni na poslu dvoje starije dece je u školi, a dvoje mlađih u vrtiću.

Ali, i pored toga što svako od dece ima svoje dnevne obaveze, roditelji znaju da nije lako organizovati sve do detalja, jer decu treba spremiti, odvesti i dovesti iz škole i vrtića.

- Kada stignemo kuću moje vreme je isključivo posvećeno deci i kućnim poslovima, a vikendom kada smo suprug i ja slobodni igramo društvene igre i vreme provodimo u prirodi - rekla je Liz.

Kako bi sebi olakšala posao, ova mama je napravila spisak prioriteta koji joj omogućavaju bolju organizaciju.

- Želim da moj plan podelim sa drugim roditeljima, jer mislim da će nekome sigurno pomoći - kaže ova mama.

Naime, ona je otkrila kao prvo i najvažnije pravilo da svake nedelje pravi raspored kada i gde neko treba da ide i time sebi pravi prostor za slobodno vreme, jer unapred zna svoje obaveze. Ona takođe predlaže roditeljima da primene i drugi trik - igračke ne sklanjajte u toku dana, već uveče, kada deca odu na spavanje.

Vikendom, ona i suprug pripremaju po dva ručka, a jedan stave u zamrzivač, pa tako rešavaju pitanje pripreme hrane i obezbeđivanja dela slobodnog vremena.

Za kraj, Liz otkriva dva omiljena trika koja joj pomažu u bržoj i boljoj organizaciji. Jedan je da svako dete ima svoju boju, tako da odmah zna čija je bočiča, čaša ili kutija za ručak, a drugi da uvek kupuje preko interneta, jer joj to uštedi mnogo vremena.

(Telegraf.rs)