Nastavak kampanje DOMAĆI ZADATAK: KUPI DOMAĆE
Nakon skoro 3 meseca veoma uspešne kampanje „Domaći zadatak: Kupi domaće“, najveći domaći trgovinski lanac DIS je započeo njen drugi deo u kom učestvuje 12 domaćih brendova koji se proizvode u Srbiji
Kampanja „Domaći zadatak: Kupi domaće“ je do sada okupila velike domaće brendove Plazmu, Moju Kravicu, Zlatiborac i Knjaz Miloš, a glavni cilj kompanije DIS bio je da na ovaj način među svojim potrošačima podigne svest koliko je bitno i značajno, naročito u današnje vreme, kupovati proizvode nastale u Srbiji.
Kampanja koju su naši sugrađani imali prilike da isprate tokom poslednja 3 meseca u prvi plan ističe širi ekonomski i društveni aspekt kupovine domaćih proizvoda i veliki uticaj koji ovaj izbor ima na svakog zaposlenog u domaćim kompanijama, njihove porodice, mesta u kojima žive i privredu čitave zemlje. Kupcima su istovremeno poslate još dve snažne poruke.
Domaći proizvodi koji su se priključili našoj kampanji ističu se svojim kvalitetom, nezamenjivi su i predstavljaju najbolje što se proizvodi u Srbiji.
Zbog toga je sjajna vest što se platformi priključilo još 12 renomiranih proizvođača koji svoje proizvode stvaraju od naših sirovina, zapošaljavaju naše ljude i čine privredu Srbije jačom. To su: Voda Vrnjci, Koka – Kola, Karneks, Medela, Svislajon, Don don, Mlekara Kruna, Žitostok, Vital, Indo mie, Pastir i Rubin.
U DIS-u veruju da će i tokom nastavka kampanje reakcije potrošača biti dobre i da će ponuda domaćih brendova u DIS marketima privući veliki broj zainteresovanih kupaca koji će uraditi svoj domaći zadatak i u najvećoj domaćoj trgovini kupiti najbolje domaće proizvode.
(Telegraf.rs/PR)