Da li možete da izračunate zaključnu ocenu ovog đaka? Mnogi se dvoume oko računice, a neki i svađaju
Tvit koji je pokrenuo raspravu na internetu...
Školska godina se približila samom kraju, a nastavnici već uveliko zaključuju ocene koje su zasnovane na rezultatima koje su osnovci i srednjoškolci postizali u toku cele školske godine.
Da li su nastavnici u obavezi da učeniku zaključe prosečnu ocenu i kako se računa ocena koja je popravljena, neke su od glavnih dilema roditelja i đaka uoči kraja školske godine.
I dok je kod pojedinih učenika sasvim jednostavno zaključiti ocene, drugi pribegavaju različitim računicama ne bi li predvideli prosek, pa se čak na ovu temu povela i rasprava na društvenim mrežema.
Tako je naš komičar Bane Raičević napisao na Tviteru da je jedno dete na polugodištu imao zaključenu četvortku, a tokom drugog polugodišta dobilo je 4, 4, 5, 5 i opet 5.
- Dete (ne moje) ima iz jednog predmeta: I polugod. 3, 4, 4, 5, 5, 5 zaključeno 4. II polugod. 4, 4, 5, 5, 5. Šta treba da ima zaključeno za kraj školske godine? - upitao je na “Tviteru”
Neko bi ga sigurno nagradili ovog đaka zato što je u drugom polugodištu "procvetao" i dobio tri 5. Ima i onih koji bi sigurno dali peticu, da je imao samo petice u drugom polugodištu, ali trojka kvari utisak, pa daju četvorku. A
Šta kaže matematika u ovakvim slučajevima? Šta biste mu vi dali? Pišite nam u komentarima vaša iskustva sa zaključivanjem ocena.
(K.M./Telegraf.rs)